י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המתח בממשלה נמשך

אחרי הפגישה; סער נגד גנץ: "לא הייתי עושה זאת"

אחרי ששר הביטחון נפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, ההתקפות מבית לא מאחרות לבוא | שר המשפטים סער מעביר ביקורת על כך וטוען שהוא לא היה מקיים את הפגישה: "אבו מאזן משלם משכורות למשפחות של מחבלים"

אחרי הפגישה; סער נגד גנץ: "לא הייתי עושה זאת"
סער וגנץ צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לפני ההתקפות עליו בממשלה, אתמול (שני) שר הביטחון בני גנץ ספג ביקורת משר המשפטים גדעון סער, בנוגע לפגישתו עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

"אני, במקומו, לא הייתי מקיים את המפגש - כי אבו מאזן משלם משכורות למשפחות של מחבלים", אמר ברדיו 103fm, אך הדגיש: "יחד עם זאת, גם לא הייתי מפריז במשמעויות. בתחום הבטחוני, יש שיתוף פעולה".

"בתחום המדיני, בכל מקרה מדינה פלסטינית ביהודה ושומרון לא תקום. אינני יכול לתמוך במשהו שאני לא הייתי עושה במקום שר הביטחון", אמר שר המשפטים.

הוא המשיך: "הממשלה הקודמת לא יישמה את החוק שמחייב לקזז את תשלומי המחבלים לראשות הפלסטינית - זו הייתה החלטה של הממשלה הנוכחית באחת מהישיבות הראשונות שהיו, ובמובן הזה אני חושב שזו הייתה החלטה נכונה".

"כשהייתה בישראל ממשלה בראשות אהוד אולמרט שהציעה לו הצעות מרחיקות לכת, שאנחנו כמובן לא מעלים על הדעת להציע לו, אבו מאזן דחה אותן ולא שינה שום פרקטיקה. צריך להבין את זה - הוא לא ידידנו, אבל זה לא אומר שאין לנו אינטרסים שמשיקים בנקודות מסוימות", סיים.

גדעון סער בני גנץ אבו מאזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד