י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ברשת החברתית

בעקבות פטירת הלוחם: איים על ראש הממשלה - ונעצר

הלילה נעצר חשוד, צעיר תושב אשקלון בעקבות תיעוד טקסט שפורסם ברשתות החברתיות ובו איומים על חיי ראש הממשלה בנט, שהגיע לידי המשטרה | האיומים נכתבו בתגובה לפטירתו של לוחם משמר הגבול בראל חדריה שמואלי הי"ד

בעקבות פטירת הלוחם: איים על ראש הממשלה - ונעצר
אפליקציות בטלפון חכם צילום: pixabay

תושב אשקלון נעצר הלילה (בין שני לשלישי) לחקירה, לאחר שלפי החשד איים על חייו של ראש הממשלה, נפתלי בנט. החקירה החלה לאחר שלמשטרה הגיע תיעוד מטקסט שכתב החשוד ברשתות החברתיות, בתגובה לפטירתו של לוחם משמר הגבול בראל חדריה שמואלי הי"ד, שנפצע אנושות בראשו כתוצאה מירי שביצע מחבל פלסטיני בגבול רצועת עזה לפני כשבוע וחצי.

במשטרה ציינו כי חוקרים איתרו הלילה את החשוד בביתו, והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה בחשד לעבירות איומים, והיום הוא יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

"משטרת ישראל עצרה הלילה לחקירה, תושב אשקלון כבן 23, לאחר שעפ"י החשד הגיב לפוסט ברשת החברתית, בו רשם איומים לפגיעה בחייו של נבחר ציבור", נמסר בהודעת המשטרה.

כזכור, לפני כשבוע יחידת התביעות של המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב קריית גת בשנות הארבעים לחייו, שנעצר לאחר שאיים לפגוע בראש הממשלה. חקירה החלה בעקבות שיחה שביצע הנאשם למוקד 100 של המשטרה בערב יום שישי האחרון, במהלכה השמיע באוזני השוטרת איומים לפגיעה בראש הממשלה.

כבר במהלך השיחה, שוגרה לעבר מיקומו של הנאשם ניידת משטרה, שאיתרה אותו סמוך לטלפון הציבורי ממנו חייג. השוטרים עצרו אותו לחקירה בחשד לאיומים שאותם השמיע בשנית גם בפניהם.

נפתלי בנט איומים ברצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד