כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
האב הגיע וראה את הזוועה

אסון סמוך לנתיבות: ילד חרדי בן 6 נשכח ברכב הוריו - ונפטר

כוחות ההצלה הוזעקו ל'קרית חינוך שדות נגב' סמוך לנתיבות, לאחר שילד חרדי בן 6 אותר ללא רוח חיים ברכב אביו המלמד במקום | המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה | חובש מד"א תיאר: "ראינו שבסמוך לאחד הרכבים מבצעים החייאה בילד שחולץ מרכב לאחר ששהה בו זמן ממושך"

אסון סמוך לנתיבות: ילד חרדי בן 6 נשכח ברכב הוריו - ונפטר
זירת האסון צילום: דוברות מד"א

ילד בן 6, ממשפחה חרדית המתגוררת ביישוב זמרת, אותר בצהריים (שלישי) כשהוא מחוסר הכרה בתוך ברכב סמוך לעיר, לאחר שנשכח בו במשך מספר שעות. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו.

מפרטים ראשוניים עולה כי אביו של הילד, המתגורר בזמרת, מלמד בקרית החינוך. כששב לרכבו שחנה בחניון בשעות הצהריים, גילה את הילד ללא רוח חיים והזעיק באופן מיידדי את כוחות ההצלה.

פניאל בוסקילה חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "בסיוע חובשים נוספים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה בזירה. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו".

חובש רפואת חירום במד"א מעוז ויברמן סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לחניה. ראינו שבסמוך לאחד הרכבים מבצעים פעולות החייאה בילד כבן 6 שחולץ מרכב סגור לאחר ששהה בו זמן ממושך. הוא היה חם מאוד למגע, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה בשל פטירת הילד. "משטרת ישראל פתחה לפני קצר בחקירת נסיבות מותו של ילד כבן 5 וחצי, שאותר כשהוא ללא רוח חיים ברכב באזור קרית החינוך שדות נגב", נמסר בהודעת המשטרה.

במשטרה הוסיפו כי אביו של הילד נמצא במקום עם חוקרי המשטרה, שפתחו בחקירת נסיבות מותו.

נשכח ברכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד