י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחיינו של ח"כ קרעי

"המשפחה בהלם": ישראל מאיר ז"ל, נכדו של הרב, נשכח ברכב ונפטר

הותר לפרסום שמו של הילד שנפטר מוקדם יותר היום לאחר שנשכח ברכב אביב בנגב: ישראל מאיר עשוש ז"ל, בן ה-6 מהיישוב זמרת, הוא אחיינו של חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד ונכדו של רב המושב, הרב דוד קרעי | בני משפחתו קיבלו בתדהמה את הבשורה | הלוויתו תתקיים היום

"המשפחה בהלם": ישראל מאיר ז"ל, נכדו של הרב, נשכח ברכב ונפטר
זירת האסון צילום: דוברות זק"א

ישראל מאיר עשוש ז"ל, הוא הילד בן ה-6 שנשכח ברכב ונפטר מוקדם יותר בדרום הארץ. בני משפחתו המתגוררים במושב זמרת הסמוך לנתיבות, קיבלו היום בתדהמה את הבשורה הקשה. ישראל מאיר ז"ל, הוא אחיינו של חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד המתגורר אף הוא במושב ונכדו של הרב המושב, הרב דוד קרעי.

"המשפחה בהלם מוחלט", אמר ל'בחדרי חרדים' תושב המושב זמרת וידיד המשפחה, "הם לא יודעים כיצד לעכל את הבשורה המרה". כפי שדווח מוקדם יותר היום, אביו של הילד, המלמד בקרית החינוך שדות נגב, שב לרכבו שחנה בחניון בשעות הצהריים וגילה את הילד ללא רוח חיים. הוא הזעיק באופן מיידי את כוחות ההצלה שנאלצו לקבוע את מותו לאחר זמן קצר.

סגן מנהל התלמוד תורה בו למד הילד ישראל מאיר, סיפר ל'כאן חדשות' כי הוא היה ילד מוכשר במיוחד. "הוא החל ללמוד בכיתה א לפני 3 שבועות", אמר. "האב מלמד והאחים שלו יצאו לפניו מהאוטו. אתמול אמרה לי המורה שלו שהיא לא יודעת מה לעשות איתו כי הוא מתקדם הרבה מעבר לכיתה ויודע כבר לקרוא".

זירת האסון//צילום: דוברות מד"א

בר יוחאי דחבש, מפקד זק"א נתיבות שטיפל בזירה, אמר: "מדובר באירוע טראגי, ילד כבן 6 נסע הבוקר עם אביו לבית הספר בו הוא לומד והאב משמש כמורה, לקראת השעה 13:00 האב חיפש את בנו כדי להחזיר אותו הביתה וגילה שהוא כלל לא הגיע ללימודים. כשבדק ברכב גילה את בנו בפנים ללא רוח חיים".

"אזרחים במקום התחילו פעולות החייאה, לצערי פראמדיק מד"א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א צוות נתיבות טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה ומסייעים למשפחה בכל הנדרש", הוסיף דחבש. כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה כדי לחקור את נסיבות האירוע.

פניאל בוסקילה חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "בסיוע חובשים נוספים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה בזירה. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו".

חובש רפואת חירום במד"א מעוז ויברמן סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לחניה. ראינו שבסמוך לאחד הרכבים מבצעים פעולות החייאה בילד כבן 6 שחולץ מרכב סגור לאחר ששהה בו זמן ממושך. הוא היה חם מאוד למגע, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה בשל פטירת הילד. "משטרת ישראל פתחה לפני קצר בחקירת נסיבות מותו של ילד כבן 5 וחצי, שאותר כשהוא ללא רוח חיים ברכב באזור קרית החינוך שדות נגב", נמסר בהודעת המשטרה.

במשטרה הוסיפו כי אביו של הילד נמצא במקום עם חוקרי המשטרה, שפתחו בחקירת נסיבות מותו.

נשכח ברכב פטירה שלמה קרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד