י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
העניק לו ספר

במהלך סיור בשומרון: הרצוג נפגש עם הרב מלמד

קודם חניכת בית ספר בהר-ברכה ובמהלך ביקור בהרי השומרון, הנשיא נפגש עם רב הישוב הרב אליעזר מלמד - והוא אף העניק לרב ספר של סבו | הרצוג אמר במהלך הסיור: "הקשר לשומרון בלתי ניתן להכחשה"

במהלך סיור בשומרון: הרצוג נפגש עם הרב מלמד
הרב אליעזר מלמד//הנשיא יצחק הרצוג צילום: פלאש90

פחות מחודש לאחר שפתח את זמן אלול בבני ברק, היום (שלישי) נשיא המדינה בוזי הרצוג הגיע לפתיחת שנת הלימודים בשומרון, וחנך את אולפנת צביה בהר ברכה וביה"ס הממלכתי המונטסורי בסלעית.

ל'בחדרי חרדים' נודע שלפני חנוכת האולפנה, הנשיא ורעייתו נפגשו יחד עם הרב אליעזר מלמד ורעייתו עם מנכ"ל הישיבה ביישוב יעקב וינברגר, יו"ר הר ברכה יוני הישראלי וראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן. במהלך הפגישה, הרצוג העניק לרב מלמד ספר של סבו במתנה.

"אני רוצה להניח לרגע בצד את הוויכוחים הפוליטיים לגבי הסדר הקבע עם השכנים הפלסטינים", אמר הרצוג במהלך הסיור, "ולומר אמת אחת פשוטה- הקשר העמוק של העם היהודי למרחבים האלה, בלתי ניתן להכחשה ולהפחתה".

הנשיא ציין: "המקום הזה נוגע בדנ"א שלי, כיהודי וכישראלי. הרי כל ביקור בשומרון הוא צלילה לעומק ההיסטוריה שלנו. עבר והווה מקופלים כאן בין ההרים. אני מאחל לתושבי ותושבות השומרון ביטחון, שגשוג ורווחה בשנה הבאה עלינו לטובה".

"יהי רצון שבאולפנה יחנכו להתמסרות והקרבה למען הערכים המקודשים, תורה ומשפחה, דרך ארץ ומעשים טובים, מדע ועבודה, קיבוץ גלויות ויישוב הארץ, גאולת העם ותיקון עולם, כי אין דבר בעל ערך שיכול להתקיים בלא התמסרות והקרבה", אמר גם הרב מלמד בחנוכת האולפנה.

יצחק הרצוג יהודה ושומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד