ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"בעיה ביטחונית"

זעם על גנץ: "מאיפה יבוא הכסף לאבו-מאזן?"

לאור העברת חצי מיליארד שקל כהלוואה לרשות הפלסטינית, חבר הכנסת אבי מעוז שיגר שאילתא לשר הביטחון ודרש לדעת מהיכן יגיע הכסף: "מהגדלת הפנסיה של הרמטכ"ל?", תהה יו"ר מפלגת נעם

זעם על גנץ: "מאיפה יבוא הכסף לאבו-מאזן?"
בני גנץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בצל הזעם כלפיו בממשלה על פרסום הפגישה עם אבו-מאזן, שר הביטחון בני גנץ סופג ביקורת קשה יחד עם הממשלה כולה בעקבות הפרסום על ההלוואה בגובה חצי מיליארד שקל לרשות הפלסטינית.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי יו"ר מפלגת 'נעם' חה"כ אבי מעוז, פנה בשאילתא, לגנץ ולשר המקשר בין הממשלה לכנסת זאב אלקין, בנוגע לאותם כספי ההלוואה שהובטחו ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. מעוז ציין כי המהלך תמוה מאוד בימים בהם בתי החולים ובתי העסק בישראל נמצאים בסכנת קריסה מיידית בוחרים לסייע לאויבים.

"מעבר לבעיה המוסרית שיש למדינת ישראל ביצירת צעדים 'בוני אמון' מעין אלה עם רשות הטרור ולסכנה הביטחונית שטמונה בהם", כתב בין היתר, "הפליאה גדלה לאור העובדה כי בימים אלה אין כסף עבור בתי חולים ציבוריים השובתים מזה כמה ימים ואין כסף למענקים עבור העסקים הקורסים בשל נגיף הקורונה".

חבר סיעת 'הציונות הדתית' המשיך: "לא זו אף זו שאין כל התניה או התחייבות מצד הרש"פ שהכסף לא יחולק לאסירים ביטחוניים או משפחות מחבלים כמתחייב לפי חוק קיזוז משכורות מחבלים".

"האם כסף ההלוואה לרש"פ יבוא מהגדלת הפנסיה של הרמטכ"ל?, מה המנגנון למניעת העברת הכסף למחבלים?, והאם הרש"פ נדרשת לבטל את התביעה בבית הדין הבינלאומי בהאג כנגד חיילי צהל ומפקדיו ?", שאל לסיום את שני השרים.

בני גנץ אבי מעוז הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד