י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הרכב לא היה נעול"

האסון הבלתי נתפס: הח"כ ספד לאחיינו בן ה-6

ח"כ קרעי מהליכוד ספד לאחיינו, ישראל מאיר עשוש ז"ל, בן ה-6 שנשכח ברכב ונפטר מוקדם יותר בדרום הארץ - ואמר: "אנא, אל תאמרו 'לי זה לא יקרה'". לדבריו, "הוא נפטר היום לאחר שנרדם ברכב והתייבש מתוך שינה. מתברר שהרכב גם לא היה נעול"

האסון הבלתי נתפס: הח"כ ספד לאחיינו בן ה-6
זירת האסון צילום: דוברות מד"א

חבר הכנסת שלמה קרעי מ'הליכוד' ספד הערב (שלישי) לאחיינו, ישראל מאיר עשוש ז"ל, בן ה-6 שנשכח ברכב ונפטר מוקדם יותר בדרום הארץ - ואמר: "אנא, אל תאמרו 'לי זה לא יקרה'. שימרו על יקיריכם כעל בבת עיניכם, פיקחו שבע עיניים והכניסו הרגלי בטיחות לשגרת יומכם".

"ליווינו עכשיו בדרכו האחרונה את מאיר ישראל בן אחותי והוא רק בן שש שנים", אמר קרעי, "הכאב גדול מנשוא. הוא נפטר היום לאחר שנרדם ברכב והתייבש מתוך שינה. מתברר שהרכב גם לא היה נעול. מאיר ישראל היה מלאך קטן, שובה לב".

"כשקורה מקרה כזה, המילים נעתקות, הלב נשבר והעיניים דומעות ללא הפסקה. בשעות שלפני ההלווייה, אבא שלי, בתעצומות נפש, הסתובב בינינו עם שתייה קרה וחיזק אותנו. 'ה' נתן וה' לקח, יהי שם ה' מבורך'. 'מאוד עמקו מחשבותיו'. האמונה ברגעים קשים כאלו היא כמו גשר על פני מים סוערים", סיפר קרעי בכאב.

חבר הכנסת סיפר כי בכנסת הקודמת הוא השתתף בדיון בוועדה לשלום הילד שעסקה בתופעה הנוראה הזו של שכחת ילדים ברכב. "אין פתרונות קסם, יש פתרונות חלקיים או שנויים במחלוקת, אבל לכל הדעות צריך להילחם במוות הנורא הזה. אנא, אל תאמרו 'לי זה לא יקרה'. שימרו על יקיריכם כעל בבת עיניכם, פיקחו שבע עיניים והכניסו הרגלי בטיחות לשגרת יומכם. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם", אמר קרעי.

הוא הודה לכל המנחמים, מכל קצוות הקשת, על החיבוק והתמיכה, ואמר: "בכל בוקר אנחנו מתפללים, וגם מאיר ישראל כבר שר בגן ובימיו האחרונים בכיתה א': "אלוה-י, נשמה שנתת בי טהורה, אתה בראתה, אתה יצרתה, אתה נפחתה בי, ואתה משמרה בקרבי, ואתה עתיד ליטלה ממני ולהחזירה בי לעתיד לבוא".

"'בִּלַּע הַמָּוֶת לָנֶצַח וּמָחָה ה' אלוקים דִּמְעָה מֵעַל כָּל פָּנִים'. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים", דברי בר הכנסת קרעי בהלוויית אחיינו.

כזכור, מוקדם יותר היום דווח כי ישראל מאיר עשוש ז"ל, הוא הילד בן ה-6 שנשכח ברכב ונפטר מוקדם יותר בדרום הארץ. בני משפחתו המתגוררים במושב זמרת הסמוך לנתיבות, קיבלו היום בתדהמה את הבשורה הקשה. ישראל מאיר ז"ל, הוא אחיינו של חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד המתגורר אף הוא במושב ונכדו של רב המושב, הרב דוד קרעי.

שלמה קרעי ילד נשכח ברכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד