ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
העלה ל"טיקטוק"

נעצר ערבי בן 14 שירק על חרדי באוטובוס | תיעוד

חוקרי הימ"ר עצרו לחקירה נער ערבי, בן 14 בלבד, שתועד על ידי חבריו יורק על נוסע חרדי במהלך נסיעה שגרתית באוטובוס בבירה | הקטין, תושב שכונת ראס-אל-עמוד במזרח ירושלים, נעצר לאחר שחברו, מפרסם הסרטון, נעצר אף הוא

נעצר ערבי בן 14 שירק על חרדי באוטובוס | תיעוד
יורק על הנוסע החרדי צילום: טיקטוק

בימים האחרונים התחוללה סערה סביב תיעוד שהועלה לרשת על ידי קטין ערבי, בו נראה חברו יורק מספר פעמים על נוסע חרדי במהלך נסיעה שגרתית באוטובוס בבירה. בתיעוד, שצולם ככל הנראה על ידי חבריו של הנער, נראה כי החרדי לא מגיב להשפלה.

היום (רביעי) הודיעה המשטרה כי חוקרי ימ"ר ירושלים הצליחו להגיע אל הקטין ועצרו אותו לחקירה. "פעולות חקירה מהירות של היחידה המרכזית במשטרת ישראל בעקבות סרטון שהופץ ברשת ה"טיקטוק", הביא לאיתור החשוד במעשה והעברתו לחקירה", נמסר מהמשטרה.

במשטרה הוסיפו כי לאחר שנודע שהופץ ברשת החברתית "טיקטוק" סרטון, בו צעיר במהלך נסיעה יורק לעבר גבו של נוסע שישב בסמוך, החלו חוקרי ימ"ר ירושלים בפעילות חקירתית במהלכה הובא אתמול לחקירה מפרסם הסרטון.

בהמשך, ציינו במשטרה, הודות להתפתחות נוספת חקירתית, אותר הבוקר החשוד, בן 14 תושב שכונת ראס אל עמוד במזרח ירושלים והוא הועבר לחקירה במשטרה.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובמקצועיות תוך שימוש בכלל הכלים שברשותה כנגד אלו המפרים סדר ופוגעים בביטחון הציבור", נמסר מהמשטרה.

ילד ערבי השפלה יריקה טיק טוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד