י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
צמרת המשטרה בניחום אבלים

אחותו של הלוחם הטיחה במפכ"ל טענות קשות

בני משפחתו של בראל חדריה שמואלי הי"ד, הטיחו טענות קשות במפכ"ל המשטרה ובמפקד מג"ב שהגיעו לביקור 'ניחום אבלים' אצל המשפחה: "למה באתם לנחם אותנו אם אין לכם תשובות איך בראל מת? למה אתם כובלים את הידיים של הלוחמים בקרב? אל תגידו שבראל היה גיבור - רוצים אותו בחיים"

אחותו של הלוחם הטיחה במפכ"ל טענות קשות
המפכ"ל בהלווית הלוחם צילום: דוברות המשטרה

בני משפחתו של לוחם מג"ב סמ"ר בראל חדריה שמואלי הי"ד, הטיחו היום (רביעי) טענות קשות במפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי ובמפקד מג"ב ניצב אמיר כהן, במהלך ביקור 'ניחום אבלים' שקיימו אצל המשפחה המתאבלת.

המפכ"ל ומפקד מג"ב מסרו דברי תנחומים למשפחה שהתיישבה ל'שבעה' על בראל חדריה שמואלי הי"ד, שנפטר שלשום מפצעיו לאחר תשעה ימים שבהם נאבק על חייו בבית החולים - אלא שהמפגש בין המשפחה לשבתאי ולכהן הפך לטעון, כאשר בני המשפחה, לפי הציטוט ב'חדשות 12', הטיחו בהם: "למה באתם לנחם אותנו אם אין לכם תשובות איך בראל מת?"

"למה אתם כובלים את הידיים של הלוחמים בקרב? אל תגידו שבראל היה גיבור - רוצים אותו בחיים", נאמר לבכירי המשטרה.

המפכ"ל שבתאי מסר את תנחומיו להורים השכולים ואמר להם: "הבן שלכם נפל בפעילות מבצעית, היה גיבור, תמיד רץ קדימה וחתר למגע למען ביטחון ישראל".

הילה, אחותו של בראל ז"ל, התייחסה לקידומו של מח"ט החטיבה הצפונית בעזה, אל"מ יואב ברונר: "זה מחדל שבזמן שאנחנו יושבים שבעה על בראל, מקודם המפקד שהיה אמור להגן עליו, ברונר המפקד רק רצה שישי שקט לפני הקידום שלו".

הביקור של צמרת המשטרה נעשה בצל ביקורת כבדה של המשפחה שדורשת להקים ועדת חקירה וזאת משום שלטענתה "אירעו כשלים מערכתיים חמורים" בהיערכות המקדימה להפרות הסדר האלימות במרחב גדר הגבול.

מפכ"ל המשטרה ניחום אבלים מחדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד