י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"בנס לא נפצעתי קשה יותר"

ראש העיר שנפצע בדק את התפילין ונדהם מהתוצאה

ר"ע לוד מעד בביתו, נפצע בידו, שלח את התפילין לבדיקה וגילה כי המילים "על ידיך" - היו פסולות | "באורח נס הפציעה לא הייתה קשה יותר"

ראש העיר שנפצע בדק את התפילין ונדהם מהתוצאה
תפילין, אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

לפני מספר ימים מעד ראש העיר לוד יאיר רביבו בביתו ונפל על מעקה זכוכית שפצעה אותו בידו וחדרה לזרועו.

כונני מד"א הגרים בשכונת גני איילון החדשה בלוד, בה מתגורר ראש העיר בחודשים האחרונים - הובהלו למקום והעניקו לו טיפול מהיר, מקצועי ומציל עד לפינוי לבית החוחים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר הפציעה, שלח רביבו את התפילין שלו מיידית לבדיקה, וכאשר קיבל את התוצאה - הוא נדהם ונבהל. המילים "על ידיך" בתפילין שלו - היו פסולות.

"מחובתנו ובמיוחד בחודש אלול, לבדוק את התפילין והמזוזות בבית ובעסק", אמר רביבו ושיתף כי "באורח נס הפציעה לא הייתה קשה יותר. חלילה וחס, היה יכול להיות גרוע ואחרת". עוד הוסיף וביקש, "תודו לקב"ה בכל יום, על הבריאות, על האושר המשפחתי ועל כל מה שהוא נותן לנו ואף ראוי לומר 'מזמור לתודה', על הטוב הקיים".

לאחר השבת חייגו לראש העיר רבני שכונת גני איילון, הרב אברהם ברוידא והרב יעקב לנדו ובירכוהו ברפואה שלמה וחיזקו את ידיו. נוסף לכך, המרא דאתרא רבה הראשי ללוד, הגאון רבי שמעון-מאיר ביטון ערך שיעור תורה וסעודת הודיה בביתו של ראש העיר, בהשתתפות אברכי הכולל 'עוד יוסף חי' שבראשותו.

גם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני ששמע על התקרית הגיע השבוע לבקר את רביבו. גפני שמע ממקור ראשון על הנס וכן על הסיפור של התפילין הפסולות. בפגישה שוחחו השניים על קידום השכונה החרדית החדשה וכן על ענייני העיר לוד.

לוד יאיר רביבו תפילין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד