י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מעמיסים זכויות

הפעילות האדירה של ערכים נחשפת: "לא מפחדים משאלות"

בימים אלו כשכל איש ואישה מישראל מחפשים להם סניגור לקראת יום הדין הקרב ובא, זה הזמן להכיר ולהוקיר את הפעילות הענפה של ארגון ערכים ותהיה זו דרככם "להעמיס" זכויות על החשבון

הפעילות האדירה של ערכים נחשפת: "לא מפחדים משאלות"
הרב אהרן לוי צילום: מתוך אתר ערכים

תשמע, אמר אברהם למושיק המוכר במכולת יום אחד לפני סגירת החשבון ביניהם, ב"ה נפל בחלקי סכום כסף מכובד, אני נותן לך עכשיו עשרת אלפים שקל על החשבון, תרשום לי אותם ביתרת זכות לשנה הקרובה, ומעתה ואילך בכל פעם שנבוא אני, אשתי והילדים לקנות משהו, פשוט תוריד מהסכום הזה. וכך היה, כי כשאתה משלם מראש, אף אחד לא יכול למנוע ממך סחורה וגם בעל המכולת בעצמו מבין – היהודי הזה נמצא ביתרת זכות !!

אין מי שלא מכיר את ארגון ערכים. כאברהם אבינו בדורו העושה נפשות לאלוקיו, שם לו הארגון למטרה – להביא את בשורת היהדות לכל בית בישראל, גם עבור אלו שהיו רחוקים ביותר. מטרה זו מימשה את עצמה מאז ראשית דרכה מזה כארבעה עשורים, כמו שאיש עוד לא העז לחלום אז. שבת, כשרות, טהרה, שלמות עם ישראל, תפילין, שלום בית ועוד – כל אלו הפכו בזכות ערכים –  מנחלתם של יחידי סגולה דאז לנחלת הכלל והכל בראש מורם ובגאווה יהודית שאינה מתנצלת על עצם היותה. 

הצטרפו כאן לפעילות הענפה של הארגון>>>

ערכים פועל בכ-35 מדינות המתפרשות על פני חמש יבשות ומאז הקמתו זכה לגעת בליבם של למעלה מחצי מיליון יהודים ! בשיטתו הייחודית והמקורית הוא מבסס בעזרת פעילויות רבות, את יהדותם של מי שלא זכו להכירה מבית ואף סולל נתיבות לליבם של מי שרחקו מן הדרך.

תכנית הסמינרים המתקיימת בסופי שבוע בארץ ואף בשפות רבות בחו"ל, מונה על שורותיה אנשי רוח והגות, היא מאירה את יסודות היהדות באור חדש, בהיר ונפלא. בסמינרים של ערכים לא מפחדים משאלות, אדרבה, מצפים להן. להרצאות של ערכים מגיעים קהלי יעד רחבים ומגוונים, וכל אחד מהם ימצא תשובה לכל ספקותיו עד האחרון שבהם. מרצי הארגון כוללים רבנים ואנשי מדע שומרי מצוות מהשורה הראשונה והם ערוכים להתמודד עם כל טענה ושאלה בתחומי היהדות והכל בהארת פנים, בדרך של קירוב ואחווה ומתוך רצונם החופשי של הפונים לדעת.

שיטת חוגי הבית, הסמינרים וטיפול ההמשך הוכיחה את עצמה במרוצת השנים ואחוזי השינוי של בוגרי הסמינרים - מחילול בפהרסיא לשמירת שבת, מאכילת טריפות לשמירה אדוקה על כשרות, רישום ילדים למוסדות תורניים, קביעת עיתים לתורה עומד על בין 50% ל-70% שינוי. ואכן נתוני הלמ"ס מעידים כי כל חרדי שלישי בישראל למד בבית ספר חילוני בילדותו. זה המהפך התת קרקעי שערכים מובילה בישראל מדן ועד אילת.

עשרות אלפי משפחות, מאות קהילות, אלפי שיעורי תורה, רבבות על רבבות של זכויות ומצוות... ובזכות מי? 

כאן בדיוק אתן ואתם נכנסים לתמונה. בכדי שנוכל להמשיך ולפעול, אנחנו זקוקים לכם ומבקשים לתת לכם את הזכות לעמוד לצידנו ולהיות שותפים מלאים לדרך. בעזרתכם הנדיבה תוכלו להעניק לנו את האפשרות לגעת בליבם של עוד ועוד אנשים המחפשים את דרכם, כי רק נדיבותכם היא שמסייעת בידינו לממש את יעדנו ומטרתנו.

בימים אלו כשכל איש ואישה מישראל מחפשים להם סניגור לקראת יום הדין הקרב ובא – תהיה זו דרככם "להעמיס" זכויות על החשבון.

זוכרים את אברהם ומושיק מהמכולת ?

כשנבוא כולנו לפני ה' יתברך בטרם יתברר משפטנו, כשנתפלל במשך השנה הזו כולה ונבקש – תן לי בריאות, תן לי רפואה, תן לי פרנסה, תן לי בית וזיווג וילדים ונחת מהילדים ושמחת הלב, ועוד ועוד, נוכל להגיד – ריבונו של עולם, הפקדתי אצלך זכויות מראש ! עכשיו תורי, אני רוצה על החשבון. ותגיד לי אתה, מלך המלכים, איזו זכות גדולה יותר יש, מכך שנתתי למען המטרה הנעלה הזו – שהבנים והבנות שלך יכירו אותך, יבואו אליך ויתקרבו ?!

ויום אחד, יראו לך שקים של זכויות ואתה לא תדע מאיפה  -

אבל זה הכל שלך ! בשבילך זה אולי היה רק מעשה הצדקה הקטן,

אבל בשבילנו – זה הכוח להמשיך בדרך.

זורע צדקות - מצמיח ישועות – אדם זורע היום ומחר קוצר.

בוא היה שותף, קנה לך פרקליט שיתייצב לימינך בשעה הגדולה בה נפתחים הספרים ונחתם הדין לטוב, לישועה ולרחמים, כי ערכים, זה כל מה שאנחנו צריכים.

הצטרפו כאן לפעילות הענפה של הארגון>>>

ערכים אמונה יום הדין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד