א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
בשורה > החל ממחר

בידוד של 24 שעות בלבד: אלו התנאים

החל ממחר, מחוסן או מחלים החוזר ממדינה כתומה, יהיה מחויב בבידוד עד לקבלת תוצאת PCR שלילית עוד עד חלוף 24 שעות מכניסתו לישראל. כלל הנוסעים ששבו ממדינה כתומה ועונים להגדרה החדשה של מחוסן או מחלים, רשאים להשתחרר מבידוד מחר. במקרה של אכיפת פקח, ניתן להציג לו את הודעת משרד הבריאות בצירוף תעודה מזהה

בידוד של 24 שעות בלבד: אלו התנאים
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: פלאש 90

משרד הבריאות הודיע היום (חמישי) כי החל ממחר, מחוסן או מחלים החוזר ממדינה כתומה, יהיה מחויב בבידוד עד לקבלת תוצאת PCR שלילית עוד עד חלוף 24 שעות מכניסתו לישראל.

משרד הבריאות הבהיר כי החוזרים מהמדינות יהיו פטורים מבידוד בתנאי שמתקיים בהם אחד מהתנאים הבאים:

1. מחוסן במנה שלישית.
2. מחוסן במנה שנייה ולא חלפו 6 חודשים מיום החיסון השני.
3. מחלים שקיבל מנת חיסון. בעל אישור החלמה או תעודת מתחסן ישראלית, אשר יצא מישראל 7 ימים אחרי החיסון או חזר אליה 14 ימים אחרי החיסון (לא כולל יום החיסון).
4. מחלים על בסיס בדיקת PCR. בעל אישור החלמה ממשרד הבריאות על בסיס בדיקת PCR שבוצעה בישראל או תועדה בישראל, ולא חלפו שישה חודשים מיום קבלת אישור ההחלמה.

תנאי הכניסה והיציאה למדינות אדומות וצהובות נשארו ללא שינוי, כאשר במדינות צהובות - מחוסנים ומחלימים חייבים בבידוד עד לקבלת תוצאה שלילית או 24 שעות (לפי המוקדם), מי שלא התחסנו או החלימו חייבים בבידוד מלא. במדינות אדומות - הנסיעה אסורה, גם למחוסנים ולמחלימים, למעט מי שקיבלו אישור מוועדת החריגים, ואלו יחויבו בבידוד מלא.

כמו כן, לאור עדכון צו בריאות העם, כלל הנוסעים ששבו ממדינה כתומה ועונים להגדרה החדשה של מחוסן או מחלים, רשאים להשתחרר מבידוד מחר. במקרה של אכיפת פקח, ניתן להציג לו את הודעת הטקסט שנשלחה ממשרד הבריאות בצירוף תעודה מזהה.

קורונה בידוד ביתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד