ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ניסה לטשטש את זהותו

אנחת רווחה: נלכד התוקף שהטיל אימה על החרדים

מוסלמי שתקף לפני כשבועיים במרכז השכונה החרדית בלונדון, לפחות חמישה חרדים באכזריות נלכד היום, לאחר שניסה רק השבוע לטשטש את זהותו והחליף את לבושו המוסלמי המסורתי. המשטרה קוראת לקורבנותיו להגיש תלונה 

אנחת רווחה: נלכד התוקף שהטיל אימה על החרדים
התוקף לפני ואחרי צילום: השומרים סטמפורד היל

כעבור שבועיים מאותו יום שבו תקף לפחות חמישה חרדים באלימות, משטרת לונדון מדווחת כי המוסלמי האנטישמי, בן ה-28, נעצר היום (חמישי) בחשד לחמש תקיפות חמורות. הוא נשאר במעצר בתחנת המשטרה במזרח לונדון עד להחלטת בית המשפט בעניינו.

כלל התקיפות בוצעו לאור יום בשכונת סטמפורד היל החרדית, כאשר אחת מהן תועדה במצלמות אבטחה והיא החמורה מכולן. מדובר בתקיפתו של חסיד בן 64 שהתמוטט מעצמת המכה, איבד את הכרתו ונפגע בראשו וברגלו. רק על שלושה מקרים הוגשה תלונה במשטרת לונדון, אך היא פרסמה קריאה למותקפים הנוספים להגיע אל התחנה הסמוכה ולהגיש תלונה רשמית נגד האיש העצור.

כפי שדווח השבוע ב'בחדרי חרדים', הגבר המוסלמי שהסתובב בחופשיות בשבועיים האחרונים, כשהמשטרה מתקשה לשים עליו את ידה, תועד לאחר שנפרד לכאורה מהלבוש האסלאמי המסורתי, משום שהיה מודע לכך שהוא מבוקש בעקבות מעשיו, וניסה לטשטש את זהותו.

המקרה הקשה מבין התקיפות, היה על חרדי תושב לונדון, בן 64, שהותקף באכזריות על ידו בעת שחלף על פניו ברחובה של שכונת סטמפורד היל החרדית. לאחר שאושפז בבית החולים עם חבלות בראשו ובקרסולו, הגיע שוטר משטרת לונדון לביתו כדי לגבות ממנו עדות.

הקרבן סיפר בראיון לתקשורת המקומית בלונדון, כי איבד את הכרתו ושבר את קרסולו לאחר שספג אגרוף עוצמתי בפניו. משפחתו חשבה תחילה כי לקה באירוע לבבי או משהו דומה, עד שאחד מנכדיו בדק את מצלמת האבטחה של בית הכנסת הסמוך וגילה את הזוועה.

כאמור האיש נלכד היום ויועמד לדין על מעשיו.

מוסלמי סטמפורד היל אנטישמיות בלונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד