ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
ביקורת חריפה על ראש הממשלה

האם השכולה קרעה את המכתב מבנט: "הבן שלי היה עוד קרטון"

לאחר שתקפה את ראש הממשלה בהספדה על בנה הי"ד במסע הלוויה, האם השכולה מטיחה ביקורת חריפה ביותר בראיון שהעניקה בסופ"ש ומספרת כי קרעה את מכתב הניחומים ששיגר בנט מבלי לקרוא את תוכנו. "אם ראש ממשלה שלנו יושב עם עבאס, זה רצח מדינת ישראל"

האם השכולה קרעה את המכתב מבנט: "הבן שלי היה עוד קרטון"
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בעודה יושבת שבעה, משפחת חדירה שמואלי לא מצליחה להתאושש ולא מנמיכה את הביקורת כלפי הדרג המדיני והביטחוני ובייחוד כלפי ראש הממשלה נפתלי בנט שלא טרח לא להגיע לביקור בבית החולים, כאשר החייל נאבק על חייו וגם לא להלוויתו או לנחם את משפחתו האבלה.

האם ניצה שמואלי העניקה ראיון טעון במיוחד לברהנו טגניה ב'חדשות 12' ולא חסכה במילים קשות כלפי נפתלי בנט. בין הדברים שהטיחה: "ראש הממשלה מבחינתי הוא ביזיון. ולא משנה מי זה היה. אני לא מבינה פוליטיקה". וסיפרה: "הגיע שליח עם שתי מעטפות ושאלתי אותו 'מה זה?' והוא אומר לי 'תפתחי ותראי'. רה"מ בנט שלח לי איגרת תנחומים. הכעיס אותי נורא. קרעתי את שתי המעטפות ואמרתי לו 'תגיד לו תודה רבה'. לא הייתי רוצה גם שיגיע לפה לבית שלי. זה רק ממחיש לי כמה הבן שלי היה עוד קרטון".

בראל הי"ד.

"אם הוא (בנט) לא היה מרגיש בוגד, הוא היה בא ללחוץ לי יד כמו אלפי אנשים אחרים". אמרה האם השכולה והפתיעה באומרה: "אני לא מצפה שיתפסו את המחבל ומבחינתי שלא יתפסו. מה זה ייתן? שיאכל וישתה וילמד? ועבאס ידרוש אחרי שנה-שנתיים לשחרר אותו? אני גם לא ראיתי את הסרטונים והתמונות שחמאס פרסם. אני לא רוצה לראות איך הילד שלי נאבק עם המחבל מחור קטן. חשוב לי להודות לכל עם ישראל. אמרתי לעצמי כמה עם ישראל ערב זה לזה".

היא הוסיפה להטיח והזכירה את השיחה שניהל בנט עם האב יוסי שפורסמה בתקשורת: "ראש הממשלה לא ידע את שם הלוחם, לא ידע באיזה בית חולים הוא נמצא".

עוד הטיחה האם בראיון ואמרה: "המקרה של הבן שלי מתחבר לפוליטיקה. אם ראש ממשלה שלנו יושב עם עבאס, זה רצח מדינת ישראל. בשעה שאני קוברת את הבן שלי משחררים להם הלוואה בתנאים נוחים. ביזיון למדינה".

ואיך בנט מגיב לביקורת, לפי הדיווח ב'חדשות 12', נפתלי בנט התייחס לכך בפורום המטכ"ל שהתכנס ביום חמישי האחרון להרמת כוסית לרגל השנה החדשה ואמר: "למשפחה מותר הכול, אבל בז לפוליטיקאים שמשליכים את צה"ל לזירה הפוליטית כשק חבטות", כשהוא מתכוון לאלה מן האופוזיציה, בעיקר מהליכוד שניצלו את פטירת החייל כדי להתנגח בו.

נפתלי בנט אם שכולה בראל שמואלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד