י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סיפורי ישועות

נס החשמל: מקרה נדיר התרחש השבת במודיעין עילית

סיפורי ישועות רבים אודות יהודים שרכשו קרקע לשמיטה בשיטה הישירה של 'מחבבי שביעית' ללא רכישות ביניים, זורמים למערכת • 'בחדרי חרדים' מביא לכם מדי יום אחד מהסיפורים המרגשים שקיבלנו • היום נשתף אתכם בסיפור המיוחד שחוותה הקהילה במודיעין עלית

נס החשמל: מקרה נדיר התרחש השבת במודיעין עילית
מודיעין עלית צילום: Flash90

סיפור מדהים אירע השבת במודיעין עילית. כזכור, מפעם לפעם קופץ החשמל בחלק מהבניינים בעיר ובשבת שעברה נתקעו מאות תושבים ללא חשמל כל השבת.

בשבת הזו, בשעת תפילת שחרית, נפל החשמל באחד האזורים ברחוב רבי עקיבא בשכונת ברכפלד בעיר. התושבים שהיו בבית כנסת נשארו בלי מזגן ובלי תאורה. אחד מהם, מחשובי המתפללים בבית הכנסת חפץ חיים מתאר סיפור מופתי:
"ההפסקה אירעה מיד התחילה התפילה. הבנו שכבר לא יהיה חשמל השבת ושאת המשך התפילה כמו גם הסעודות ומנוחת הצהריים נעשה בלי מזגן, בלי תאורה ובלי קירור. אי אפשר לתאר כמה ייאוש זה, אבל מה אפשר לעשות?

"אחד ממתפללי בית הכנסת דפק על הבימה לפני קריאת התורה וסיפר על ארגון מחבבי שביעית ועל חשיבות ההצטרפות לגיבורי כח בשנת השמיטה. הוא אמר שהוא מחפש עשרה מתפללים שיקבלו על עצמם לרכוש קרקע מיד במוצ"ש לזכות עם ישראל.

"התחילו להתחייב. אחד, עוד אחד. לא היה קל. אחרי כמה דקות הוא הצליח לגייס מניין. והלא יאומן קרה. ברגע שהאדם העשירי התחייב - החשמל חזר. לא רק בבית כנסת - בכל האזור. אנחנו לא יודעים מה בדיוק קרה, למה קפץ ואיך חזר, אבל אלו הן העובדות, ועם עובדות אי אפשר להתווכח"

אם גם אתם רוצים להיות גיבורי כח ולזכות בברכת התורה, הצטרפו עוד עכשיו, רגע לפני ראש השנה

הזדמנות אחרונה להצטרפות לברכה הייחודית>>>

או חייגו: 072-395-2213

מודיעין עלית שביעית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד