י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ובחרת בחיים

מי עומד מנגד? המיזם האדיר של האיש שעוזר לאלפים

בברכתם ובעידודם של גדולי ישראל שליט"א מכל החוגים, בימים אלו, ערב ימי הדין, נפתחה המגבית המיוחדת ובחרת בחיים של אגודת 'מגן לחולה' בראשות הרב בנימין פישר

מי עומד מנגד? המיזם האדיר של האיש שעוזר לאלפים
הרב בנימין פישר צילום: יעקב נחומי

אגודת מגן לחולה מספקת שירותי ייעוץ, הכוונה וסיוע רפואי לחולים מכל רחבי הארץ. האגודה שמה לעצמה למטרה להדריך את החולה ומשפחתו, בעולם המורכב של הרפואה בישראל ובעולם כולו, ומהווה גשר בין החולה שנזקק לשירותים הללו לבין הגורמים המקצועיים שמספקים אותם.

הצטרפו כאן למגבית 'ובחרת בחיים'>>>

כמו כן מפעילים במגן לחולה אגף לייעוץ והכוונה בתחום בריאות הנפש, שנמצא בתקופה זו בתנופת פיתוח והרחבה, ובניית אגף חדש לטובת המטופלים.

במהלך השנה האחרונה התאימו את עצמם במשרדי מגן לחולה לפניות הרבות שהצטברו כתוצאה מנגיף הקורונה, וצוות חדש הוכשר לעבודה על ידי תוכנה חדשה וייחודית מנתבת את הפניות הרבות שזורמות למשרדי האגודה, ומנהלת מעקב עד לסיום הטיפול בפנייה לשביעות רצון הפונה.

מחלקה נוספת שתוגברה משמעותית היא המחלקה לליווי אונקולוגי, שם מסייעים לחולה ולבני משפחתו החל מרגע אבחון המחלה, דרך ייעוץ וטיפול בארץ ובעולם, ועד להחלמה המלאה בעז"ה.

במשרדי האגודה מתקבלות ביום כארבע מאות פניות לייעוץ וסיוע רפואי, וכולן זוכות למענה ולטיפול מקצועי ומציל חיים במהירות המירבית.

במכתב עליהם חתומים גדולי ישראל ובראשם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין ומרן ראש הישיבה חכם שלום כהן קוראים הם לציבור לתמוך במפעל חייו של הרב בנימין פישר, ומזכירים את העניין המסוגל של "מידה כנגד מידה", כאשר לפי לשון קודשם של גדולי ישראל על התומכים במגבית: הטו כתף ושכם בשעה קשה זו, כי מצוה רבה עד מאד היא, ויש בה משום הצלת נפשות, צדקה וחסד גם יחד, ובפרט כאשר עומדים אנו לפני ימי דין שמים, הרי פשוט וברור הדבר כי המפריש מממונו למען הצלת נפשות ורפואת החולים, הרי מעורר עליו, ועל כל בני ביתו, רחמי שמים עצומים, להוציא לאור משפטם בחסד וברחמים, ובבריאות שלמה ואיתנה, בריות גופא ונהורא מעליא, אכי"ר".

הצטרפו כאן למגבית 'ובחרת בחיים'>>>

בני פישר מגן לחולה יום הדין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד