י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בחסותו של הגר"ע פריד

"אשתי שאלה אותי אם מותר להניח חלה על הפלטה ונאלמתי דום"

מהחתונה ועד מאה ועשרים, אנחנו הופכים לעמוד התווך של ההלכה בבית. לעיתים זה תופס אותנו לא מוכנים, לא בקיאים מספיק. השאלה יכולה להתעורר באמצע יום רגיל, שבת או חגים. כשאנחנו לבד, כשאנחנו עם האישה והילדים או כשיש אורחים.כולם מחכים למוצא פינו, אבל אנחנו...

"אשתי שאלה אותי אם מותר להניח חלה על הפלטה ונאלמתי דום"
דין חלה בשבת צילום: שאטרסטוק

כך הכל התחיל

במשך שנים ישב הרה"ג אהרן דואר, רב קהילת נתיבות בפלורידה וחקר את מאפייני הקליטה שלנו. כחלק מתהליך אישי שכלל לימודי רבנות ולאחר מכן מו"צ בבית ההוראה של הגאון הגדול הרב עמרם פריד שליט"א, הוא בדק כיצד המוח האנושי יכול לזכור פרט קטן בין אלפי פרטים אחרים שמהם מורכבת ההלכה.

הצטרפו כאן למכון הלימודים המיוחד שמלמד אותנו לזכור הלכות>>>

הוא חיבר מסקנה למסקנה ויצר מסלול מיוחד במינו שיכול להפוך כמעט כל אחד לרב פוסק לביתו. למה כמעט? כי כדי להצליח צריך לרצות, להאמין ובעיקר להשקיע.
 
מסלול רב פוסק לביתו מקיף את ארבעת הנושאים העיקריים בבית היהודי: שבת. כשרות. ברכות וטהרת הבית. לימוד ההלכות מתבצע בשיטה מיוחדת המשאירה את התלמידים עם כלים ונוסחאות ברורות לענות על שאלות הלכתיות ברגע האמת.

הלימוד כמובן מעשי עם הבהרה של השיטות, הפסקים לדעת אשכנז וספרד, ובפוקוס מתמיד לחיי היום יום בעידן המודרני, בשאלות ובעיות המתחדשות מידי יום.

המכון בעידודו ובחסותו של הרב עמרם פריד שליט"א.

הצטרפו כאן למכון הלימודים המיוחד>>>


הלכות לימודים פלטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד