י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אכזריות מיוחדת"

אחרי ששוחרר: כתב אישום מתוקן נגד זדורוב

לאחר שחרורו, הפרקליטות הגישה לביהמ"ש המחוזי בנצרת כתב אישום מתוקן ובקשה לתיקון כתב האישום נגד רומן זדורוב, הנאשם ברצח בכוונה תחילה של הנערה תאיר ראדה ז"ל

אחרי ששוחרר: כתב אישום מתוקן נגד זדורוב
זדורוב לאחר שחרורו צילום: דוד כהן, פלאש 90

אחרי ששוחרר לביתו בהחלטת בית המשפט העליון, הפרקליטות הגישה לביהמ"ש המחוזי בנצרת כתב אישום מתוקן ובקשה לתיקון כתב האישום נגד רומן זדורוב, הנאשם ברצח בכוונה תחילה של הנערה תאיר ראדה ז"ל בשנת 2006 בבית הספר "נופי גולן" בקצרין, וזאת במסגרת המשפט החוזר המתנהל נגדו.

כתב האישום המתוקן מייחס לזדורוב עבירה של רצח בכוונה תחילה, בהתאם לנוסח חוק העונשין בעת הרצח, ולפי נוסח החוק החדש (לאחר הרפורמה בעבירות המתה) ברצח בנסיבות מחמירות כיוון שבוצע בקטינה מתחת לגיל 14 ובוצע באכזריות מיוחדת, וכן בעבירה של שיבוש מהלכי משפט.

בבקשה לתיקון כתב האישום נאמר, כי תיקון כתב האישום בפרק העובדות כולל תיקונים שנועדו להתאים את עובדות כתב האישום המקורי לרפורמה בעבירות ההמתה. כמו כן, תוקנה רשימת עדי התביעה ע"י הוספת עדי התביעה 155 – 168, שנובעת בעיקר נוכח חומר חקירה שנאסף בשלב הערעור והמשפט החוזר, ופעולות חקירה שהתבקשו בעקבותיו.

כתב האישום המתוקן מתאר כיצד זדורוב עקב אחר תאיר ז"ל הרג אותה באמצעות סכין יפנית" שנשא עמו בקביעות. לפי כתב האישום, זדורוב הותיר את תאיר ז"ל כשהיא שרועה, נעל את דלת התא מבפנים על מנת לעכב את גילוי גופת המנוחה, ויצא מן התא כשהוא מטפס על גוף המנוחה, דרך עליה בשתי רגליו, נאחז בדפנות התא מלמעלה וקפץ החוצה.

זדורוב נמלט, נכנס לשירותי הבנים שבקומה הראשונה, שטף את הסכין וניקה מעליו את דמה של המנוחה. בהמשך, חזר למקלט, החליף את בגדיו והמשיך בעבודתו עד סוף יום העבודה. לאחר הרצח, שבר את להב הסכין ששימש לפגיעה במנוחה, והחליפו בלהב חדש. זדורוב העלים את הלהב וכן את המכנסיים שלבש בעת ביצוע הרצח, במטרה למנוע או להכשיל את החקירה נגדו.

את כתב האישום המתוקן הגיש צוות הפרקליטים החדש המטפל בתיק - עוה"ד ויאאם קבלאוי, מיטל חן-רוזנפלד, משה מרציאנו, שרון הר-ציון ובנימין משה.

רומן זדורוב כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד