ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
ערבות של מיליון שקלים

חיליק נעצר בירדן, נדבק בקורונה והועבר לישראל

ישראלי שנעצר לפני כשלושה שבועות בירדן בעקבות הונאה של איש עסקים ירדני, שב לחיק משפחתו בישראל, לאחר שנדבק בקורונה וחבריו גייסו עבורו ערבות של מיליון שקלים לשחרורו

חיליק נעצר בירדן, נדבק בקורונה והועבר לישראל
יחיאל חייבי צילום: באדיבות המשפחה

יחיאל (חיליק) חייבי, ישראלי שנעצר בירדן לפני יותר משלושה שבועות חזר היום (ראשון) לישראל ואושפז ב'הדסה עין כרם', לאחר שנעצר בעקבות הונאה של איש עסקים ירדני. על פי הדיווח ב'כאן חדשות', חבריו גייסו ערבות של מיליון שקלים לשחרורו. 

"מצבו הרפואי עדיין קשה, והגעתו לטיפול בישראל קריטית לייצוב מצבו ולהצלת חייו", אמר בנו ליאור ל'כאן חדשות', "שיחרורו התאפשר בזכות שורה ארוכה של אנשים טובים, שעשו הכל כדי להציל חיים, תודה למשרד החוץ ולשר הממונה ובמיוחד לקונסולית בירדן אתי בנימין. לנשיא המדינה, שפעל באופן אישי, למאמצים האדירים של מד"א שסייעו בפינויו מהגבול ולעוד רבים וטובים שסייעו להגיע אל האישור לשחרורו", אמר ליאור.

עוד דווח, כי בשבוע שעבר פנה הבן לראש הממשלה נפתלי בנט כדי שיתערב למען אביו. בשל ההתדרדרות במצבו בסוף השבוע שעבר העביר משרד החוץ לירדנים, בקשה להעברתו לישראל. בנוסף, פנה שר החוץ יאיר לפיד לשר החוץ הירדני וביקש להעביר את חייבי לקבלת טיפול רפואי בישראל על רקע הומניטרי ואכן היום זה קרה.

חייבי מובא לבית החולים. צילום: דוברות 'הדסה'.

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר הערב: "אל היחידה לטיפול נמרץ קורונה בהדסה עין כרם, פונה הערב יחיאל חייבי בן ה-65 אשר נדבק בקורונה בעת שהותו בירדן והועבר לישראל לאחר מעצרו שם".

עוד נמסר כי "חייבי פונה בניידת טיפול נמרץ של מד״א לבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה, לאחר תיאומים רבים מול הנהלת בית החולים, שם זכה למפגש קצר עם בנו לאחר שבועות ארוכים בהם לא נפגשו".

"עם הגעתו ליחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה נבדק וחובר למכשיר סיוע נשימתי. הוא נמצא בהכרה". לשון ההודעה.

ירדן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד