ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הדיירים פונו

בני ברק: דירת מגורים עלתה בלהבות, נזק רב נגרם

שריפה בדירת מגורים בבני ברק: שלושה צוותי כיבוי עסקו הבוקר בכיבוי שריפה שפרצה בדירת מגורים בעיר | לא היו נפגעים באירוע אך נזק רב נגרם לרכוש

בני ברק: דירת מגורים עלתה בלהבות, נזק רב נגרם
השריפה בבני ברק צילום: כבאות והצלה בני ברק

כוחות כיבוי גדולים הוזעקו הבוקר (שני, ערב ראש השנה) לרחוב רבי מאיר בבני ברק, בשל שריפה שפרצה באחת הדירות בבניין מגורים. השריפה התפשטה במהירות וכילתה את הדירה כולה. רק בנס לא היו נפגעים בגוף.

חוקרי שריפות פתחו הבוקר בחקירת נסיבות השריפה. מספר דירות בבניין ניזוקו גם הן כתוצאה מהשריפה. כוחות ההצלה שאבטחו את פעולות דיווחו כי אף אחד מהדיירים לא נפגע וכי כולם הספיקו להימלט מהדירה הבוערת.

הדיווח על השריפה התקבל במוקד הכבאות סמוך לשעה 06:45, אודות דירה ברחוב רבי מאיר בבני ברק עם חשש ללכודים בדירות הסמוכות. שלושה צוותים בפיקודו של מפקד המשמרת, רב רשף דדי קולימר, הגיעו למקום וזיהו להבות מדירה בקומה שנייה ועשן רב שאופף את הבניין.

השריפה בבני ברק/צילום: כבאות והצלה בני ברק

הצוותים החלו בחדירה למבנה לטובת ביצוע פעולות כיבוי במוקד השריפה, במקביל לסריקות אחר לכודים בדירות הסמוכות. לוחמי האש הגיעו לכלל דיירי הבניין ששהו בבתים ווידאו כי מצבם תקין, הרגיעו אותם ופינו אותם מהדירות אפופות העשן.

לא היו נפגעים באירוע אך נזק רב נגרם לרכוש. "גם אירוע זה יכול היה להסתיים בנזק מועט לרכוש במידה והיה מותקן בדירה גלאי עשן", ציינו בכבאות והצלה.

שריפה בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד