ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
התאונה בחזור מאומן

תיעוד מצמרר: קדיש על הכביש הראשי אחרי האסון

עם סיום מלאכת הקודש ואיסוף הממצאים בזירת התאונה הקשה בדרך חזור מאומן, נעמדו מתנדבי ההצלה לאמירת קדיש קורע לב בסמוך לגופת ההרוג | בהמשך הוא יובא לישראל, משפחתו עודכנה הבוקר בידיעה הקשה | צפו

תיעוד מצמרר: קדיש על הכביש הראשי אחרי האסון
הקדיש צילום: מתוך הסרטון

מתנדבי ההצלה שטיפלו הלילה (בין רביעי לחמישי, מוצאי ראש השנה) בתאונה הקטלנית באוקראינה, בה נהרג חרדי תושב ישראל ועשרה נפצעו בדרכם חזרה מאומן לבירה קייב, נעמדו לאמירת קדיש בסמוך לגופתו של ההרוג ז"ל. בד בבד, פועלים בארגון זק"א להביא את גופת ההרוג, אב לעשרה ילדים, לקבורה בישראל. בני משפחתו עודכנו הבוקר על האסון.

"מדובר בתאונה קשה בין רכב הסעות לאוטובוס", סיפרו נחמן רביבו ואלחנן שטאובר מתנדבי זק"א שמטפלים בזירה. "כשהגענו למקום ראינו את רכב ההסעות בשטח פתוח הסמוך לכביש מרוסק מעוצמת ההתנגשות, אחד הנוסעים גבר כבן 45 שכב מחוץ לרכב כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, לאחר פעולות החייאה של אזרחים וצוותי רפואה, רופא מקומי נאלץ לאשר את מותו במקום. צוות מתנדבי זק״א הנמצאים בימים אלו באוקראינה בפיקודו של המתנדב עזריאל שניצר מטפלים בכבוד המת בזירה הקשה".

חיים וינגרטן ראש אגף מבצעים בזק"א מסר: "מרגע קבלת הדיווח על המקרה הקשה אנו פועלים בשיתוף פעולה עם אנשי משרד החוץ יחד עם שליח חב״ד בקייב ונציג זק״א באוקראינה הרב יוסף אסמן ואנשי חברה קדישא בקייב בכדי למנוע פגיעה מיותרת בכבוד המת ומסייעים למשפחה בשחרור גופת ההרוג וסידורי הבאת ארונו לקבורה בישראל".

אומן זק"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד