י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתקפה נרחבת

ההיטפלות של בנט לחוזרים מאומן: "משיאי השפל"

בעקבות הנחייתו להילחם ביד קשה נגד החולים מאומן שנכנסו לישראל במרמה, ראש הממשלה בנט סופג ביקורת תקשורתית קשה: "הופך לטוקבקיסט בהודעה רשמית". גם חברי הכנסת חרדים תקפו

ההיטפלות של בנט לחוזרים מאומן: "משיאי השפל"
ישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות כניסת חולים מאומן לישראל לאחר הצגת בדיקת קורונה שלילית מזויפת, ראש הממשלה נפתלי בנט הנחה הערב (חמישי) לנקוט צעדים קשים נגד אותם אנשים. אנשי תקשורת לצד חברי הכנסת חרדים תקפו אותו על כך שהוא מנסה בהיטפלות שלו לחרדים ולשבים מאומן, לכסות על שאר המחדלים שלהם אחראית ממשלתו, כדוגמת התמותה הגבוהה מקורונה, בריחת המחבלים, חגיגות הפאנגו'יה באילת ללא מגבלות, התורים הארוכים במתחמי הבדיקות ועוד.

"הקמפיין המכוער שעושים עכשיו על החוזרים מאומן, שהוא רק פרומו למה שהולך להיות פה על חגיגות סוכות, הוא אחד משיאי השפל של התקופה", כתב עיתונאי 'ישראל היום' עקיבא ביגמן.

ח"כ מיכאל מלכיאלי הגיב וכתב: "בנט שנעלם מאז מחדל 6 אסירים ושכח מתורכיה, פאנג׳ויה, הופעות עומר אדם ומשחקי כדורגל, החליט בקטע מקצועי שזה בדיוק הזמן להפסיק להכיל את המתים".

"יוצא לקבל אהדה ממפלגת התקשורת באמצעות "מבצע נגד הזייפנים מאומן" ופתאום מתווה הכותל הרפורמי מונח כבר על שולחנו", הוסיף.

"ההוא מרעננה מנסה כל הזמן לשדר ממלכתיות בתפקידו כראש ממשלה. עד שזה מגיע לחרדים. ברגע אחד הוא הופך לטוקבקיסט בהודעה רשמית", תקף בצלאל קאהן, מנהל התכניות ברדיו 'קול חי'.

חבר הכנסת אוריאל בוסו תקף גם הוא ומסר: "במשטרת ישראל עסוקים בחוזרים מאומן כאילו כבר החזירו לתא את ששת המחבלים שברחו מהמשמר של ששת המנדטים".

איש התקשורת והיועץ האסטרטגי מני גירא התייחס גם הוא להיטפלות של בנט לברסלבים וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "‏מחדל בריחת המחבלים מהכלא, מחדל תורי הענק בקורונה, אלו מחדלים גדולים שלאזרחים בישראל מציקים ומפריעים, ולממשלה אין עליהם תשובות. בכל פעם שתראו כותרות על אומן - תדעו שזה בגלל זה. להעביר את תשומת לבכם מהנושאים הללו, ומה יותר קל מדיווחים משניאים על חרדים".

נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד