י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"כמעט אנטישמית"

סמוטריץ' תוקף את האכיפה על חולים מאומן

בעקבות הוראתו של ראש הממשלה על נקיטת צעדים קשים כנגד חולים מאומן שנכנסו לישראל במרמה, יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' תוקף: "התעלמות משלל הפרות חוק של קבוצות אחרות" | הוא תהה מה היה קורה אם נתניהו היה מתערב בשיקול הדעת של המשטרה והפרליקטות

סמוטריץ' תוקף את האכיפה על חולים מאומן
בצלאל סמוטריץ' צילום: Olivier FItoussi/Flash90

מלבד אנשי התקשורת והח"כים החרדים, גם יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' תוקף היום (שישי) את הנחיתו של ראש הממשלה לנקיטת צעדים קשים נגד החולים מאומן שנכנסו לישראל במרמה.

סמוטריץ' טען שההוראה למשטרה לאכוף ביד קשה את החולים מאומן שנכנסו לארץ על ידי הצגת בדיקת קורונה שלישית היא כמעט אנטשימית והיא נאכפת בצורה בררנית. עוד תהה מה היה קורה אם ראש הממשלה לשעבר היה זה שמורה להתערב בשיקול הדעת של המשטרה והפרקליטות.

"עזבו את הצביעות הכמעט אנטישמית שבהיטפלות דווקא לחוזרים מאומן אחרי התעלמות משלל הפרות חוק של קבוצות אחרות", כתב, "רק לחשוב מה היה קורה כאן לו נתניהו או אמיר אוחנה היו מעזים להתערב בשיקול הדעת של המשטרה והפרקליטות ולהורות להם מה ואת מי לחקור".

"אני כמובן בעד לחקור ולמצות את מלוא חומרת הדין עם כל מי שמיפר את החוק, מרמה, ומסכן את בריאות הציבור, אבל אכיפה בררנית היא רשע", הדגיש יו"ר 'הציונות הדתית'.

גם יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן גביר תקף: "כשפרסמתי הודעה שממשלת שנאת החרדים בחרה את המריצה של ליברמן, היו שהרימו גבה, כעת כשרואים את האכיפה הסלקטיבית והברוטאלית נגד השבים מאומן, הוכח שבמריצה של ליברמן יש רק חרדים ורק כלפיהם חייבים אכיפה".

"כאילו אין הפרות בהר הבית, אין הפרות בפסטיבלים שונים ברחבי הארץ, אין טיסות נכנסות מכל רחבי העולם. כאילו נולדנו אתמול ורק החרדים אשמים. ככה נראית אפליה וככה נראה השינוי של ממשלת הריפוי- ממשלת כאילו", טען.

בצלאל סמוטריץ אומן נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד