י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אנחנו בזמן זהב"

בר לב: "מודה לערביי ישראל שסייעו בתפיסת המחבלים"

השר לביטחון פנים בחר להודות לערביי ישראל על הסיוע שלהם לדבריו בתפיסתם של ארבעה מששת המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע  | המפכ"ל: "אנחנו בזמן זהב מבחינתנו"

בר לב: "מודה לערביי ישראל שסייעו בתפיסת המחבלים"
השר בר לב והמפכ"ל שבתאי צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר תפיסתם של ארבעה מששת המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע באחד המחדלים הגדולים שידעה ישראל, השר לביטחון פנים עמר ברק לב מפרסם הודעה בה הוא מודה לאזרחי ישראל הערבים על סיועם בתפיסת המחבלים.

"לצד המחמאות למשטרת ישראל ולכוחות הביטחון על הביצוע המוצלח עד כה, ומבלי להתעלם מהעובדה שהמשימה עדיין לא תמה", כותב בר לב, "ברצוני להודות לאזרחי ישראל הערבים שסייעו בתפיסות המחבלים".

לטענת השר לביטחון פנים, "במשך ארבעה ימים הסתובבו הנמלטים, מאמינים שימצאו מחסה ועזרה בקרב ערביי ישראל - אך טעות הייתה בידם. בכל מקום אליו פנו וזוהו, השיבו האזרחים הערביים את פניהם ריקם וחייגו 100", כותב השר ומסיים: "ישר כוח לכל האזרחים האחראיים!".

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי התייחס להצלחת כוחות הביטחון בלכידת ארבעה מהמחבלים שנמלטו: "אנחנו רק בתחילת הדרך, את החגיגות נעשה בסוף אחרי שכולם יהיו אצלנו".

עוד אמר המפכ"ל: "אנחנו בזמן זהב מבחינתנו. ההנחה היא שיש עוד שניים בגזרתנו. חייבים להמשיך לשמור על ערנות ולאבטח את היישובים בגזרה. מדובר באנשים במצב של נואשות, וחייבים להיות ערניים לכל תזוזה שיש בשטח".

כלא גלבוע עמר בר לב קובי שבתאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד