י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מסמן את המטרה

החבר מ'ימינה' על בנט: "פגע באנשים, עשה אקזיט"

לאחר האזעקות שנשמעו בסוף השבוע בעירו, ראש עיריית שדרות אלון דוידי, שהיה בעבר בכיר במפלגת 'ימינה', תוקף את ראש הממשלה: "אין אדם שאכזב אותי ושהרגשתי מרומה על ידו יותר מאשר נפתלי בנט"

החבר מ'ימינה' על בנט: "פגע באנשים, עשה אקזיט"
אלון דוידי צילום: פלאש 90

בעקבות לכידת רוב המחבלים שברחו מכלא גלבוע, הגבול עם רצועת עזה התחמם, וביממה האחרונה נשמעו אזעקות ברחבי עוטף עזה ובשדרות. ראש העיר שדרות אלון דוידי לא נותר אדיש ותוקף בעקבות כך את הממשלה ואת העומד בראשה.

דוידי, שהיה מועמד בבחירות האחרונות מטעם 'ימינה' - מפלגתו של בנט, תקף את הממשלה ב'103fm' תוך שהוא מתייחס לתגובה הרפה לירי. "השרים למדו משפט - מדינת ישראל תגיב במקום ובזמן הנכון. אין הרתעה, חמאס שולט בקצב האירועים. לפיו העסק יבער או יירגע, וחבל. אנו מדורדרים מבחינה ביטחונית".

דוידי טען: "אני חושב שבנט עשה טעות חמורה, אני לא מבין איך היה לו את האומץ להגיד לנו דבר אחד ולעשות דבר אחר. ברמה האישית, אני מקווה שיעשה תשובה. אני עדיין בתחושות קשות, גם אותי מאשימים".

"בנט עשה מהלך של אקזיט שלא קשור לערכים, וסימן את המטרה להיות רה"מ מראש. בדרך הוא ריסק ערכים ופגע באמון של הרבה מאוד אנשים. ברמה האישית, אין אדם שאכזב אותי ושהרגשתי מרומה על ידו יותר מאשר נפתלי בנט", סיפר.

נפתלי בנט מפלגת ימינה אלון דוידי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד