ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
מצוד אחר המחסל

נרצח ע"י גבר בלבוש חסידי: פרטים חדשים על הקורבן

הגבר מג'ורג'יה שנורה ונהרג בקווינס על ידי חשוד שתועד לבוש בבגדים חסידיים, נכלא לאחרונה באשמת סחר בסמים ובכיסו היו 10,000 דולר במזומן בזמן הרצח

נרצח ע"י גבר בלבוש חסידי: פרטים חדשים על הקורבן
הרוצח מחופש לחרדי צילום: מצלמת אבטחה

הנרצח ג'רמיין דיקסון, בן 46, נכנס לרכבו בקווינס ביום שני האחרון בשמונה בבוקר, (ערב ראש השנה) החשוד לבוש בלבוש חרדי רץ לעברו וירה בו למוות מטווח אפס, כך על פי התיעוד במחריד ממצלמות האבטחה.

כאמור הנרצח דיקסון היה עם המזומנים בכיסו והחשוד ניסה לגנוב את הכסף, אך ברח לפני שהספיק, כך אמרו גורמי אכיפת החוק ביום שישי. אדם נוסף היה מעורב גם הוא ברצח, הוא עקב יחד עם הרוצח מספר שעות עד שדיקסון הגיע לרכבו.

עדיין לא ברור מה עומד מאחורי הרצח והמשטרה מסרה כי לא בוצעו מעצרים עד כה. שוטרים גם בודקים מדוע החשוד ברצח התחזה לגבר חרדי.

הקרבן נורה למוות ערב ראש השנה על ידי הרוצח שלא זוהה עד כה. בתיעוד ממצלמות האבטחה נראה הרוצח חבוש כובע דמוי בורסלינו, מעיל ארוך שחור, פאות שחורות מסולסלות ומסכה. ברגע שדיקסון הפנה את גבו לאיש כדי לפתוח את דלת מכוניתו, החמוש זינק מהעבר השני של הכביש וירה בדיקסון בחלק האחורי של ראשו ולא הותיר לו סיכוי.

הרוצח התחזה לנהג שרכבו נתקע והוא המתין לקרבן כשמכסה המנוע של רכבו פתוח, רגע אחרי שחיסל את האיש, הוא נראה סוגר במהרה את מכסה המנוע ונמלט מהמקום ברכב מסוג ניסאן - סדאן בצבע לבן.

אחותו של דיקסון נדיה פאוול אמרה לתקשורת שניסתה לקבל תגובה, כי "המשפחה לא רוצה להגיב. אני לא מתכוונת לשקר, זאת תקופה קשה עבורנו. תנו לנו קצת זמן" אמרה פאוול.

רצח חשוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד