י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לעיני הדיירים ההמומים

36 משפחות ניצלו מאסון: לאחר שהדיירים פונו - הבניין קרס | תיעוד

תיעוד חריג מחולון: דיירי בניין מגורים ברחוב סרלין בעיר, צפו היום בשידור חי כיצד הוא קורס אל תוך עצמו. קריסת הבניין מגיעה לאחר שאמש פונו דיירי הבניין, בעקבות סדקים שהתגלו בקירות | מסתבר כי פינויים אמש הציל את חייהם ממש ברגע האחרון | צפו בתיעוד מרגע קריסת הבניין

36 משפחות ניצלו מאסון: לאחר שהדיירים פונו - הבניין קרס | תיעוד
רגע קריסת הבנין צילום: באדיבות המצלם

בניין מגורים ברחוב סרלין בחולון שהיה ריק מאדם קרס היום (ראשון) לחלוטין, לעיני הדיירים שהתגוררו בו עד לאתמול. אמש (שבת), אחרי שעלה חשש כי הבניין עומד לקרוס בעקבות סדקים שהתגלו בקירות, פונו באופן מיידי כלל הדיירים.

מהנדסי העירייה נערכו לבצע הריסה מבוקרת לבניין, אך היום בשעות הצהריים הוא קרס באופן פתאומי. הדיירים הרבים נותרו המומים למול המראה החריג, מאחר ורוב חפציהם נותרו בין ההריסות. הערכה היא כי חיי 36 המשפחות שהתגוררו בבניין ניצלו.

בשעה זו מתבצעת הערכת מצב של גורמי משטרה וכיבוי אש. מפקד מחוז דן טפסר רונן מכטייב הנחה את המהנדסים של עיריית חולון לבחון את המבנים מסביב לבניין שקרס וכיצד זה ישפיע על הבניינים שמסביב.

גורמים מקצועיים העריכו כי פעולות פינוי הבניין שנעשו אתמול במהירות הצילו 36 משפחות מאסון כבד. המשטרה הודיעה כי היא מבצעת כעת שינויים בהסדרי התנועה בחולון, בהמשך לקריסת מבנה שפונה אתמול מדייריו.

"המשטרה ממשיכה בהסדרת התנועה ברחוב סרלין בחולון, לצורך שמירה על ביטחון הציבור עקב קריסת המבנה", נמסר, "המשטרה חוסמת את המעבר מצומת סרלין פינת קראוזה לכיוון מזרח".

במשטרה הוסיפו כי "יש לציית להוראות השוטרים ולהימנע מהגעה למקום, עד לסיום הטיפול של גורמי המקצוע והסרת החשש לשלום הציבור".

אתמול הודיעה המשטרה כי שוטרים וצוותי כב"ה השלימו את פינוי כלל דיירי בית מגורים בחולון וסגרו את ציר התנועה הסמוך, למען בטחון הציבור, בשל חשש מקריסת המבנה. "במשטרה התקבל הבוקר דיווח בדבר חשש לקריסת בית מגורים בחולון, לרבות היווצרות סדקים בקירות ושינוי המבנה באופן שמנע פתיחת דלתות בעת הוצאת דיירי המקום", נמסר אתמול מהמשטרה.

 

 

 

קריסה חולון בניין קריסת בניין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד