י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צה"ל הצטרף לסריקות

דאגה במודיעין עילית: חיפושים אחרי בן 14 שנעדר כמעט יממה

עשרות מתנדבים משתתפים בשעה זו בחיפושים אחר הנער יעקב ישראל אסרף, שיצא אתמול בשעות הערב מביתו, אך טרם שב | בשעות האחרונות הצטרפו לחיפושים כוחות צה"ל | גורמים המקורבים למשפחה: "מדובר בילד רגיל לחלוטין"

דאגה במודיעין עילית: חיפושים אחרי בן 14 שנעדר כמעט יממה
החיפושים צילום: באדיבות המצלם

כוחות גדולים עורכים בשעות האחרונות חיפושים נרחבים, אחר נער כבן 14, שנעדר מאז אתמול (מוצאי שבת) במודיעין עילית. בארגון זק"א פנו לציבור הרחב בבקשה לסייע באיתורו. גורמים המקורבים למשפחה טוענים כי "מדובר בילד רגיל לחלוטין, וכי אין כל סיבה שיעלם סתם כך". 

הנער, יעקב ישראל אסרף, יצא אתמול בשעה 22:30 מביתו ברחוב שדרות יחזקאל בשכונת ברכפלד, אולם מאז אבדו עקבותיו. ל'בחדרי חרדים' נודע כי דקות לאחר מכן הוא נראה במצלמות האבטחה במעלה השכונה ומאז טרם נראה.


יעקב ישראל אסרף.

לבני משפחתו הוא סיפר דקות לפני שעזב את הבית, כי הוא יוצא לתקן את האופניים שבבעלותו. לאחר שחלפו שעות ארוכות והוא לא שב, החלו בני המשפחה לדאוג ועדכנו את כוחות ההצלה. 

בחיפושים הנרחבים משתתפים לוחמי צה"ל, כוחות משטרה, מתנדבי זק"א ואנשי ארגון השומרים המקומי. בשעות האחרונות הקימה המשטרה חפ"ק סמוך לישיבת מיר. 

דובי בלוי, מארגון 'השומרים' בשכונת ברכפלד, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי עשרות מתנדבים משתתפים בחיפושים. לדבריו, אין קצה חוט בשלב זה. "אנחנו סורקים בבתי כנסת וגם ובשטחים הפתוחים. הופכים כל אבן", אומר בלוי.

תיאורו של הנער: לבש מכנס כחול וחולצה לבנה מכופתרת. פאות מאחורי אוזניו ומשקפי ראיה.

חיפושים מודיעין עילית ברכפלד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד