י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"תוצאה מצערת"

נתניהו מאשים את בנט: זו הסיבה לפיגוע בירושלים · צפו

ראש האופוזיציה התייחס לפיגוע בירושלים, שבו נפצעו שני בחורי ישיבה, וטען שהסיבה לכך היא החלטה של ראש הממשלה שלא להאריך את הסגר על התושבים הערבים ביהודה ושומרון: "הממשלה הכושלת" • צפו בדבריו המלאים

נתניהו מאשים את בנט: זו הסיבה לפיגוע בירושלים · צפו
בנימין נתניהו צילום: מתוך פייסבוק

ממשיך לתקוף את הממשלה: ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס הערב (שני) לפיגוע הדקירה בירושלים, שבו נפצעו שני תלמידי ישיבה וטען שהוא התרחש בעקבות ההחלטה של ראש הממשלה נפתלי בנט, שלא להמשיך את העוצר על יהודה ושומרון כנהוג בחגים ובייחוד בעת מתיחות ביטחונית.

"לפני יומיים, בניגוד לעמדת המשטרה, בנט הסיר את הסגר על יהודה ושומרון. את התוצאה המצערת קיבלנו היום בפיגוע טרור בתחנה המרכזית בירושלים", אמר.

"בזמן שבנט נמצא במצרים כדי לתת עוד מתנות חינם לפלסטינים ולהחזיר אותם לסדר היום העולמי, הממשלה הכושלת שלו מכילה אלף מתים מקורונה, מכילה בריחת מחבלים מהכלא, מכילה את רצח הלוחם בראל שמואלי ז"ל, מכילה את הירי לדרום, את חזרת הטרור לרחובותינו".

נתניהו סיים: "הממשלה חייבת להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל. הממשלה הכושלת הזאת חייבת להפסיק להיות עסוקה בהישרדותה הפוליטית ולהתחיל לעבוד למען בריאותכם ולמען ביטחונכם, למענכם אזרחי ישראל".

פיגוע דקירה פיגוע בירושלים נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד