כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אותרו במים

ההרוג באסון המטוס ביוון: עד במשפט נתניהו

ההרוג בתאונת המטוס אתמול ביוון, הוא אחד מעדי התביעה נגד נתניהו, חיים גירון, לשעבר בכיר במשרד התקשורת, בנוסף לעד התביעה, אשתו אסתי שהיתה איתו בטיסה שנהרגה אף היא

ההרוג באסון המטוס ביוון: עד במשפט נתניהו
מטוס קל, אילוסטרציה צילום: Pixabay

הבוקר דיווח העיתונאי עמית סגל, כי ההרוג בתאונת המטוס אתמול ביוון, הוא אחד מעדי התביעה נגד נתניהו, חיים גירון, לשעבר בכיר במשרד התקשורת.

כזכור מטוס קטן מסוג ססנה 172, שיצא מישראל לכיוון האי סאמוס שביוון ועליו שני ישראליים, נקלע לבעיה בנחיתה והתרסק, אל תוך הים בסמוך לשדה התעופה. הנוסעים נמצאו במים ללא רוח חיים.

המטוס הגיע מישראל לאי סאמוס אתמול בשעה 20:00 - שעון מקומי, ולא נחת בזמן ההגעה המתוכנן. מגדל הפיקוח פנה לרשות שדות התעופה ולרשויות המוסמכות וביקש לפתוח בחקירה, המטוס היה בבעלות פרטית, עד כה אין עדות למה שקרה. אך שני הנוסעים נמצאו מתים בים. מדיווחים בתקשורת היוונית עולה, כי בזמן נשמעו פיצוצים במהלך התרסקות המטוס.

מסוקים בשיתוף חיל הים, וכלי שיט נוספים לקחו חלק בחיפושים בים. המטוס שיצא מחיפה ליוון, ניסה בתחילה לנחות בשדה התעופה של האי סאמוס, אך נכשל.

בסופו של דבר המטוס הקטן התנדנד באוויר כמה פעמים, עף מעל המסלול והתרסק בים מחוץ לשדה התעופה. לאחר חיפושים של משמר החופים נמצאו גופותיהם של שני הנוסעים. המטוס לא שקע לחלוטין למרות שקרקעית הים של האזור היא 32 מטרים.

משפטו של בנימין נתניהו התרסקות מטוס עד תביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד