י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"אהלן וסהלן"

האם נפתלי בנט מחפש מחליפים לרע"מ? • צפו

במהלך אחד מהראיונות לערוצי התקשורת, אחת ממגישות הטלוויזיה הזכירה לראש הממשלה בנט, כי יו"ר מפלגת רע"מ עלול להפיל את הממשלה במהלך מבצע ביטחוני. בנט קרא במרומז למפלגות להחליף את רע"מ: "אהלן וסהלן"

האם נפתלי בנט מחפש מחליפים לרע"מ? • צפו
ראש הממשלה בנט צילום: מתוך שידורי כאן 11

כבר מאז הקמת הממשלה, ואף לפני כן, באופוזיציה הימנית טוענים שישיבה בממשלה עם רע"מ עלולה לסכן את יציבות הממשלה במצב ביטחוני - ולכן מקבלי ההחלטות ימנעו מלצאת למבצע ביטחוני.

אלא שראש הממשלה נפתלי בנט הצהיר כי הוא יקבל את החלטותיו רק על בסיס אזרחי. בנוסף, כשהזכירו לו בראיון ל'כאן 11' את האפשרות של רע"מ להפיל את הממשלה, הוא קרא במרומז למפלגות אחרות לבוא להחליף אותה.

כשהמראיינת רומי נוימרק הזכירה לבנט כי יש למנסור עבאס את הכוח להפיל את הממשלה, רמז ראש הממשלה בתגובה שהוא מעוניין להחליף את עבאס לכשיתאפשר: "בעניין הזה צריך לומר - אהלן וסהלן, מי שרוצה להיכנס לממשלה מוזמן".

ובאשר לנושא הביטחוני, ניסה בנט להוכיח שידיו אינן כבולות ואמר: "אין שום בעיה. עושים הכל כרגיל. שימו לב שהגברנו בצורה דרמטית, פעם היו מבליגים על בלוני תבערה ונפץ - עכשיו אנחנו מגיבים בצורה הרבה יותר חריפה".

"אני תמיד אקבל את החלטות הביטחוניות על בסיס מקצועי, נקי והשלכות הפוליטיות אחר כך. באופן כללי, צריך לומר שרע"מ ומנסור עבאס פועלים רק בגזרה האזרחית".

נפתלי בנט מפלגת רע"מ מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד