ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
התקפה חסרת תקדים

האם השכולה הטיחה בבנט: "רוצח, חתיכת כלב"

ראש הממשלה התבטא אמש בראיון לכלי התקשורת בישראל כי הלוחם בראל שמואלי, שמת מפצעיו לאחר שנפצע קשה בגבול רצועת עזה, לא "נרצח" אלא "נפל בקרב" | אמו יצאה מכליה ותקפה: "אתה בכלל יודע מה זה קרב?"

האם השכולה הטיחה בבנט: "רוצח, חתיכת כלב"
ראש הממשלה בנט צילום: מתוך שידורי כאן 11

העימות בין הוריו של הלוחם בראל חדריה שמואלי הי"ד לבין ראש הממשלה נפתלי בנט נמשך. אתמול אמר האחרון בראיון כי בראל לא "נרצח", אלא "נפל בקרב" על שמירת המדינה.

האם השכולה, ניצה, זעמה על הדברים ותקפה בחריפות בפוסט שהעלתה לפייסבוק וכתבה: "תתבייש, חתיכת כלב. אתה רוצח עם דם על הידיים. ליצן בנט, אתה בכלל יודע מה זה קרב? יושב ראש ארגון חמאס קנה אותך בכמה קולות, בזכות מי אתה מוגדר ראש ממשלה? בזכות חמאס". אולם כעבור זמן הפוסט נמחק, אך היו מי שהספיקו לצלם אותו לפני כן.

חבר הממשלה, שר האוצר אביגדור ליברמן הגיב הבוקר בראיון לאריה גולן ברשת ב' ואמר: "יש כלל ברזל ואני מצפה שכולנו נכבד אותו - לא מתווכחים עם משפחה שכולה, בטח לא בתקשורת".

בראיון שעורר את זעם המשפחה השכולה, אמר ראש הממשלה בנט: "בראל נפל בקרב שהוא נלחם כלוחם משמר הגבול בעודו שומר על הגבול, פשוטו כמשמעו. בחור באמת מיוחד. כל הציבור נחשף לדמות של לוחם ציוני, אוהב את המדינה. היה במכינה קדם צבאית, אבל בעיקר הוא לוחם ולא מה שמנסים לצייר גורמים פוליטיים חיצוניים".

בראל שמואלי נפתלי בנט אם שכולה משפחה שכולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד