ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
נפלו מסולם

בבני ברק ובפתח תקווה: שני חרדים נפצעו במהלך בניית הסוכה

"ונשמרתם מאוד לנפשותיכם": כוחות ההצלה הוזעקו הבוקר לחצר בית בעיר פתח תקווה, שם נפצע חרדי כבן 48 באורח קשה במהלך ההכנות לבניית הסוכה | ברחוב הרצוג בבני ברק נפצע אדם נוסף, בן 46, לאחר שמעד מגובה של כ-5 מטרים בעת שעמד על סולם במטרה לגזום סכך 

בבני ברק ובפתח תקווה: שני חרדים נפצעו במהלך בניית הסוכה
הזירה צילום: דוברות איחוד הצלה

חרדי כבן 48 נפצע הבוקר (שישי) באורח קשה במהלך הכנות לבניית סוכה בפתח תקווה. כוחות ההצלה הוזעקו לחצר בית ברחוב דוד פרנקפוטר בעיר, לאחר שדווח על אדם שמעד מגובה של 3 מטרים, בעת שעמד על סולם. הוא פונה לבית החולים בלינסון כשהוא בהכרה וסובל מחבלות.

דוד הרפז חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בפצוע שנחבל בראשו ובפלג גופו העליון כתוצאה מנפילה מסולם בחצר ביתו במהלך ההכנות לבניית הסוכה. הענקתי לו סיוע ראשוני והוא פונה לבית החולים בלינסון כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני"

 "כשהגענו למקום מצאנו את הפצוע שוכב בחצר בסמוך לסולם ממנו נפל כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלת ראש", סיפר חובש במד"א - הצלה פתח תקווה ישראל קדוש, "הענקנו לו טיפול ראשוני שכלל קיבועים וחבישות והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א להמשך טיפול בבית החולים".

בתקרית נוספת, נפצע חרדי כבן 46 ברחוב הרצוג בבני ברק. לפי מד"א, הוא נפל מגובה של כ-5 מטרים במהלך גזימת סכך בחצר בניין ונפצע באורח בינוני "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בלינסון גבר בן 46 במצב בינוני עם חבלות גפיים", נמסר מהארגון.


פינוי הפצוע בבני ברק/צילום: דוברות ארגון הצלה

חובש בכיר במד"א ליפא הירש סיפר: "הפצוע שכב בחצר הבניין בסמוך לעץ כשהוא סובל מחבלות בגפיים. סיפרו לנו שהוא טיפס על סולם על מנת להגיע לצמרת העץ ולגזום סכך לסוכה ונפל. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ופינינו אותו במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים."

בתוך כך, גבר נוסף כבן 66, נחתך מדיסק חשמלי בעת בניית סוכה ברחוב דליה בנס ציונה מאיחוד הצלה נמסר כי חובשים של הצלה לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים.

מלאכי שאער חובש איחוד הצלה שטיפל בנפגע סיפר: "הנפגע סיפר לנו שבמהלך בניית סוכה הוא נפגע מדיסק חשמלי. יחד עם חובשים נוספים הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה במצב קל עד בינוני לבית החולים להמשך טיפול".

סוכה פתח תקווה פצוע קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד