י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מאחורי הקלעים

הדיקטטורה שמשליט לפיד במפלגתו: "נזף בהם"

למרות שתקציב המדינה וחוק ההסדרים עברו בקריאה ראשונה יחסית בקלות, הבוקר דווח כי היתה התנגדות עזה של כמה חברי כנסת מ'יש עתיד'. לפי הדיווח, היו"ר לפיד נזף בהם ודרש מהם שלא להביע את הביקורת באופן ציבורי | גורם בקואליציה: "חשוב לו הברית הפוליטית עם ליברמן ולהגיע בשלום לרוטציה על ראשות הממשלה"

הדיקטטורה שמשליט לפיד במפלגתו: "נזף בהם"
יאיר לפיד צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

שבועות בודדים לאחר העברת תקציב המדינה וחוק ההסדרים בקריאה ראשונה, נחשף הבוקר (שישי) כי היתה ביקורת חריפה מאחורי הקלעים, שהייתה יכולה למנוע את העברת החוקים.

לפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', כמה חברי כנסת ב'יש עתיד', וביניהם רם בן ברק, מירב בן ארי ובועז טופורובסקי, וגם ח"כים מהשורות האחוריות של המפלגה, לא היו מרוצים וביקרו את תקציב המדינה ואת חוק ההסדרים.

אך גורמים בקואליציה סיפרו כי לפיד שוחח עם אותם ח"כים, ודרש מהם לרדת מהביקורת ולכל הפחות להימנע מביקורת פומבית ותקשורתית. "הוא נזף בהם", סיפר גורם בקואליציה. "אבל את לפיד לא באמת מעניין התקציב, מה שחשוב לו זאת הברית הפוליטית עם ליברמן ולהגיע בשלום לרוטציה על ראשות הממשלה".

גורמים ב'יש עתיד' טענו כי יו"ר המפלגה אכן ניהל שיחות עם הח"כים שהתנגדו. לדברי הגורמים, לח"כ רם בן ברק אמר לפיד כי יש למתן לכל הפחות את הביקורת התקשורתית.

מסביבת לפיד מסרו שהוא ניהל שיחות עם ח"כים ב'יש עתיד' כפי שהוא עושה תמיד: "הם בקואליציה ולכן הם צריכים לדעת איך להתנהג כחברי קואליציה".

יאיר לפיד יש עתיד תקציב המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד