י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ערב יום כיפור

צפו: ילדי הקירוב התאמנו לסובב ג' פעמים על הראש

אלפי מלאכים קטנים לשנה החדשה: אנו מגישים גלריית תמונות קסומות של מאות ואלפי ילדי ישראל ממסרת הקירוב 'שובו' מתחזקים לקראת יום כיפור. תקיעת שופר, אמירת סליחות, בר מצווה והנחת תפילין, וגם אימונים אחרונים לקראת קיום מנהג כפרות. בימים אלו עמלים ב'שובו' על הכנת תכניות לימוד מותאמות למבוגרים המבקשים להכיר את היהדות

צפו: ילדי הקירוב התאמנו לסובב ג' פעמים על הראש
ילדי שובו בהכנות ליום כיפור צילום: באדיבות המצלם

ערב יום כיפור תשפ"ב, ברשת בתי הספר של 'שובו' מסכמים פתיחת שנה מוצלחת בעשרות בתי הספר של הארגון בכל רחבי הארץ. במהלך חודש הרחמים והסליחות נחשפו אלפי ילדים יהודיים למושגי התשובה, לתקיעת שופר, לאמירת סליחות ולכפרות.

רגע לפני כניסת היום הקדוש, אנו מגישים גלריה מרגשת של ילדי הקירוב מקיימים את מצוות התשובה בהתרגשות, כשרבים מהם נחשפים לזאת בפעם הראשונה בחייהם. הילדים הביעו התרגשות עצומה, וקיבלו על עצמם קבלות טובות לשנה החדשה. האירועים התקיימו בבתי הספר בכל הארץ, בין היתר בתל אביב, פתח תקווה, אשקלון ועוד.

יצוין, כי הפרויקט של חודש אלול בוצע כחלק מהתחדשות וריענון שהכריזו ב'שובו' בחודש האחרון. כחלק מהפרויקט בוצע סקר ישראלי מקיף שגילה כי למעלה משמונים אחוזים מהישראליים מבקשים להכיר את המסורת ולהיחשף לעולמה של היהדות. ב'שובו' למדו היטב את תוצאות הסקר ובימים אלו עמלים על הכננת תכניות לימוד שיתאימו גם למבוגרים שמעוניינים להכיר וגלות את עולמה המופלא של היהדות.

שובו כפרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד