י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מהדקים את ההגבלות

השרים אישרו: זהו התנאי לחזרה לבתי הספר

מחשש שנדבקו במהלך החגים בבית, שרי הממשלה אישרו תקנה חדשה, לפיה תלמידי הגנים ובתי הספר היסודיים לא יוכלו לחזור למסגרות הלימוד ללא הצגת בדיקת קורונה עם תוצאה שלילית | המורים יחויבו בהצגת אישור חיסון שלישי

השרים אישרו: זהו התנאי לחזרה לבתי הספר
תלמיד עם ערכה לבדיקת קורונה, אילוסטרציה צילום: אוליביה פיטוסי פלאש 90

שרי הממשלה אישרו היום (ראשון) בקבינט הקורונה תקנות חדשות נגד הקורונה בבתי הספר היסודיים והגנים, כדי למנוע התפשטות הנגיף לאחר החגים.

לפי התקנות, תלמידי כיתות א' עד ו' וילדי הגנים יחויבו בהצגת בדיקת קורונה עם תשובה שלילת לאחר חופשת סוכות, אחרת לא יוכלו להיכנס לבתי הספר. עוד תקנה שאושרה היא חיוב המורים להציג אישור חיסון שלישי, כדי ללמד.

למרות שהתקנות אושרו בקבינט, כשהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט אישר את הנוסח, הן עדיין צריכות לעבור בכנסת.

התקנות מגיעות בעקבות החשש שארוחות החג והחופשות בחגים יובילו להתפרצות נוספת. "אני מוטרד מזה שיש עלייה במספר החולים הקשים לאורך השבועיים האחרונים, אני לא יודע מה יהיה אחרי החגים. אני מקווה שהחיסונים יגברו על ההדבקות", אמר היום מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש.

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן הבוקר כי 7,445 מאומתים חדשים התגלו אתמול לנגיף הקורונה בישראל, מתוך 139,167 נבדקים לגילוי הנגיף. כמו כן, בבתי חולים 726 חולים שמצבם מוגדר קשה. 195 מונשמים. מספר הנפטרים מאז תחילת התפרצות הנגיף בישראל עומד על 7,511 במצטבר

קורונה מערכת החינוך חגי תשרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד