ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
באמצעות אפליקציה

מתוך כותלי הכלא: כך נעקצו הקשישים על ידי האסיר

תושב קרית מלאכי, שעצור בכלא השרון בגין עבירות פליליות שביצע, נאשם כי הונה קשישים וגזל מהם כספים במרמה דרך יישומון 'ביט' | לפי כתב האישום, הנאשם יצר קשר עם קשישים, הציג עצמו כנציג של חברות שונות וטען בפניהם כי קיים חוב מטעמם לחברה

אסיר, אילוסטרציה
אסיר, אילוסטרציה צילום: pexels

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בנתניה כתב אישום כנגד יוסף אובנך (27) מקרית מלאכי, בגין עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שימוש באמצעי תשלום בכוונה להונות בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לביצוע פשע, זאת לאחר שבעודו עצור בכלא השרון, הונה מתוך כותלי הכלא קשישים וגזל מהם כספים במרמה דרך יישומון ביט.

על פי המתואר בכתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד חן יצחקי, הנאשם מצוי זה מכבר במעצר בכלא השרון, בגין עבירות קודמות. תוך כדי ריצוי מעצרו בכלא, נהג הנאשם או מי מטעמו להתקשר למתלוננים שונים, רובם קשישים, להציג עצמו כנציג של חברות שונות כגון "בזק" או "נטלי" ולטעון בפניהם כי קיים חוב מטעמם לחברה.

באופן זה הוציא מהם את פרטי כרטיס האשראי שלהם, וכן פרטים מזהים נוספים על מנת לשלם כביכול את החוב. לאחר שקיבל לידיו את פרטי המתלוננים, נהג הנאשם להעבירם לאחיינו הקטין ולאדם נוסף, אשר השתמשו בפרטים על מנת לפתוח חשבונות ביישומון ביט על שם המתלוננים, ובאופן זה גזלו מחשבונותיהם כספים רבים.

במקביל לכתב האישום הוגשה בקשת הארכת מעצר ובה נכתב: "מסוכנותו של המשיב מתעצמת עת המשיב ביצע את העבירות שעה שנמצא מאחורי סורג ובריח בעודו עצור עד תום ההליכים בתיק אחר ... דבר המעיד על היעדר מורא מפני החוק".

הונאה עוקץ אסיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד