י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התכוון ללעוג לבנט

אחרי שספג ביקורת, נתניהו מחק ומיהר להבהיר

קטע מתוך משדר לייב של נתניהו בפייסבוק הפך אתמול ויראלי תוך שעות. מדובר בקטע שבו נתניהו לועג לנשיא ביידן. ביקורת רבה נמתחה מצד פוליטיקאים, עיתונאים וכן גולשים שונים. נתניהו שקלט את הנזק התדמיתי שעלול להיגרם, מיהר להבהיר ולמחוק

אחרי שספג ביקורת, נתניהו מחק ומיהר להבהיר
נתניהו נואם ביד ושם צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לאחר שיו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לעג לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן על כך שנמנם כביכול במהלך פגישתו עם נפתלי בנט, עיתונאים רבים חגגו על הסרטון ותקפו את החיקוי.

הכתב הפוליטי של גלי צה"ל יובל שגב הגיב בציניות: ‏"ראש האופוזיציה נתניהו עושה חיקוי של נשיא ארצות הברית בלייב בפייסבוק. בטוח שהאמריקנים ובפרט הדמוקרטים ימותו על זה". בתגובה כתב עיתונאי 'חדשות 12' ירון אברהם בספק עקיצה, ספק ביקורת על הסרטון: "חיזוק הברית עם ארצות הברית".

שרת החינוך, התקשורת והתרבות לשעבר לימור לבנת מ'הליכוד' הזדעזעה גם היא וכתבה: "‎אלוקים אדירים ביבי, כמה עצוב. כמה פאתטי. תראה לאן הגעת. מחקה את נשיא ארה״ב כמו אחרון הסטנדאפיסטים".

לאחר הביקורת הרבה שנמתחה, הזדרזו בליכוד למחוק את הסרטון ולפרסם תגובת הבהרה שבה נכתב: "בניגוד לתמונה המעוותת ששודרה בתקשורת, ראש הממשלה לשעבר נתניהו לא מתח ביקורת על הנשיא ביידן שאותו הוא מכיר ומוקיר כידיד ישראל מזה 40 שנה".

אלא הדגישו בליכוד: "הביקורת שלו כוונה אך ורק לנפתלי בנט שבביקורו בבית הלבן דיבר באריכות על לא כלום".

הפוליטי של ‏'ידיעות אחרונות' יובל קרני כתב בתגובה: "יו"ר האופוזיציה נתניהו כנראה הבין שהחיקוי המזלזל של ביידן הוא בעל פוטנציאל למבוכה דיפלומטית, ומיהר להבהיר. הערכה מפוכחת, אם זה היה תלוי בנתניהו הוא היה גונז את החיקוי הזה".

בנימין נתניהו מפלגת הליכוד ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד