כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אירוע קשה ברוסיה • צפו

צפו בדרמה: מטורף ירה לכל עבר - הסטודנטים קפצו מהחלונות

מסע הרג רצחני באוניברסיטה המקומית בעיר פרם שברוסיה | סטודנט מעורער בנפשו פרץ למתחם הלימודים והחל לירות לכל עבר | תלמידים רבים קפצו מהחלונות ובמקום לפחות 8 הרוגים | צפו

צפו בדרמה: מטורף ירה לכל עבר - הסטודנטים קפצו מהחלונות
קופצים מהחלונות צילום: מתוך הסרטון

התקשורת המקומית בעיר פרם שברוסיה עיר של כמיליון תושבים, ואחת המאוכלסות ביותר ברוסיה, מדווחת על ירי באוניברסיטה המקומית, על פי דיווחים מקומיים לפחות 8 הרוגים נספרו בזירה זאת על רקע סטודנטים רבים שנראו נמלטים מהחלונות.

מדיווחים בתקשורת המקומית בעיר פרם שברוסיה עולה, כי לפני כשעה נכנס צעיר חמוש בכבדות לקמפוס, והחל לירות לכל עבר, אחד ההרוגים הראשונים היה שומר האוניברסיטה, במקום כאמור, נספרו לפחות 8 הרוגים, היורה נוטרל.

לפני הפיגוע, היורה פרסם הודעה ברשת החברתית המקומית כי היא מתכנן רצח, התקשורת המקומית לא פרסמה את תוכן ההודעה כדי לא לעודד עוד רוצחים פוטנציאליים, אך גם פורסם כי הוא כתב "אף אחד לא אוהב אותי, אני מתעב אחרים, שונא את עצמי ורוצה להשמיד את כל מה שמסביבי". כאמור היורה נוטרל והוא לא נהרג.

חברו לכיתה אמר לתקשורת המקומית: "הוא ידע לירות, במטווחים הוא פגע כמעט בכל 10 הניסיונות". חבר נוסף לכיתה תיאר את הרוצח העונה לשם טימור בן ה-18 כבחור שקט שגילה עניין בנשק. "תמיד היה בשקט, אבל היה ברור שיש לו אינטרסים בנשק, כי הוא אהב כל מיני נושאים כאלה בכיתה, כמו מלחמה ונשק".



ממשרד הבריאות המקומי נמסר כי יותר מעשרה בני אדם נפצעו מהירי באוניברסיטה בפרם, ולפחות שמונה הרוגים.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הביע את "תנחומיו העמוקים" למשפחותיהם וחבריהם של ההרוגים במהלך הירי באוניברסיטת פרם. הנשיא הורה לסייע למשפחות ההרוגים והפצועים.

רוסיה הרג אוניברסיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד