י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נפל מגובה רב

טרגדיה בצפון: חילץ משפחה שנקלעה למצוקה - ונהרג

במהלך ניסיון חילוץ משפחה בנחל עמוד, מתנדב מטעם רשות הטבע והגנים (72) מעד ונפל מגובה רב | בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו

טרגדיה בצפון: חילץ משפחה שנקלעה למצוקה - ונהרג
חילוץ, אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

מתנדב ביחידת החילוץ גליל נהרג היום (שלישי, חג סוכות) בזמן שחילץ משפחה שנקלעה למצוקה בנחל עמוד שבצפון הארץ. מדובר בפרץ גלעדי, בן 72, שעבד ברשות הטבע והגנים. בזמנו הפנוי הוא התנדב כמחלץ ביחידת החילוץ גליל והיה מוזעק לחלץ מטיילים במסלולים ואתרי הטבע בצפון.

האסון, כאמור, התרחש בזמן שפרץ הוזעק על ידי היחידה לחלץ בני משפחה שנקלעו למצוקה. מהמשטרה נמסר כי גלעדי הגיע למקום לאחר ש"במשטרת ישראל התקבל בשעות הערב דיווח על משפחה שנקלעה למצוקה במהלך טיול בנחל עמוד כתוצאה ממחסור במים".

במהלך החילוץ, ציינו במשטרה, המתנדב מטעם מעד ונפל מגובה רב. הוא נפצע ופונה לבית החולים זיו שבצפת. בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

"משטרת ישראל משתתפת בצערה של המשפחה", נמסר מהמשטרה. 

גיא גרברסקי, מפקד יחידת החילוץ גליל כרמל מסר: "מתנדבי יחידת חילוץ גליל-כרמל של משטרת ישראל המומים וכואבים את מותו הטראגי הערב של פרץ גלעדי ז"ל, בעת שעסק בחילוץ בנחל עמוד, ומשתתפים בצערה הכבד של משפחת גלעדי. פרץ איש יקר, פקח רשות הטבע והגנים בעבר ופנסיונר רשות הטבע והגנים, התנדב שנים ביחידת החילוץ גולן".

חילוץ נחל עמוד נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד