י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חוגגים 100 ימים לממשלה

לפיד מגלה: בנט מחייך כשקוראים לו "בוגד" ו"נוכל"

מאז החליט להפר את הבטחות הבחירות ולהקים את ממשלת השינוי, ראש הממשלה סופג קריאות תיגר מפעילי ימין ומאנשי האופוזיציה. שר החוץ חושף כי נפתלי בנט דווקא מחייך מהם: "אני לא מצליח"

לפיד מגלה: בנט מחייך כשקוראים לו "בוגד" ו"נוכל"
נפתלי בנט צילום: EMIL SALMAN/POOL

נדמה כי קריאות התיגר וההתנגדות בימין לנפתלי בנט לא נשמעה מעולם כלפי ראש ממשלה בישראל, למעט יצחק רבין ששילם בחייו כתוצאה מההתנגדות וההסתה. אך הערב (רביעי) שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד טוען שבנט מחייך דווקא כשהוא שומע את קריאות התיגר הקשות כלפיו.

"נפתלי בנט מצליח לחייך כשהוא שומע את אנשי האופוזיציה צועקים לראש ממשלת ישראל "בוגד" ו"נוכל". אני לא יודע איך הוא עושה את זה. אני לא מצליח. אני לא מצליח לא להיות מזועזע מהשנאה שהם מייצרים", אמר לפיד הערב (רביעי) בכנס שקיימה מפלגת 'יש עתיד' לציון 100 ימים להשבעת הממשלה.

הוא הבהיר: "לא מפריע לי שהאופוזיציה תוקפנית. מפריע לי, וצריך להפריע לכל אזרח ישראלי, שהם לא רוצים שנצליח אפילו אם זה טוב למדינה. הם רוצים שהמדינה תכשל, רק כדי שאנחנו לא נצליח", אולם לדבריו "זה לא יעזור להם. הממשלה הזו כבר שינתה את המדינה. אפשר להסכים איתה, אפשר לא להסכים איתה, אבל היא ממשלה נורמלית של אנשים נורמליים, שבאים מהמקום הנכון".

לפיד נואם הערב בכנס. (צילום: אלעד גוטמן).

יאיר לפיד התייחס לוויכוחים בקואליציה שמדווחים מעת לעת בתקשורת ואמר: "אני רוצה להזהיר את חברי מכל מפלגות הקואליציה דווקא מהוויכוחים שבהם אתם צודקים. אם תהיו צודקים אבל תחלישו בדרך את הממשלה, את הקואליציה, את האחדות בינינו, אז מה הועילו חכמים בתקנתם?".

לסיום קרא ראש הממשלה החליפי לחבריו בקואליציה: "אם משהו לא נראה לכם, נעבוד על זה ביחד, בשקט, נגיע להסכמות בין ימין לשמאל. זו המומחיות של המרכז. להגיע לפשרות. זו לא מילה גסה פשרה, זה הבסיס של חיים משותפים".

יאיר לפיד יש עתיד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד