ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
המילה שהסגירה

האם בנט מצטט את עצמו נגד בכירת משרד הבריאות?

באחד מאתרי החדשות צוטט גורם בכיר בממשלה נגד ראש שירותי בריאות ד"ר שרון אלרעי-פרייס: "נהנית מתשומת הלב של התקשורת ומפזרת פחד ותבהלה באולפנים" | ברשתות החברתיות שמו לב שראש הממשלה נוהג להשתמש לרוב גם כן במילה "תבהלה" - האם זה הוא שתוקף תחת גורם בכיר?

האם בנט מצטט את עצמו נגד בכירת משרד הבריאות?
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ביממה האחרונה ישנם מספר דיווחים בכלי התקשורת על כך שמומחי ובכירי משרד הבריאות תוקפים את התנהלות הממשלה, ועל כך שקבינט הקורונה לא מתכנס זה שבועיים שלמים.

בתגובה להתקפות, הבוקר (שישי) מצוטט גורם בכיר בממשלה ב'N12' נגד ראש שירותי בריאות ד"ר שרון אלרעי-פרייס, שתומכת ביותר הגבלות. "התנהלותה של שרון אלרעי פרייס חצתה כל גבול. היא נהנית מתשומת הלב של התקשורת ומפזרת פחד ותבהלה באולפנים. קורה לה מה שקרה לאחרים במשרד הבריאות - התמכרות לנבואות זעם וחוסר שליטה בנתונים".

הגורם, כאמור, מצוטט תחת "גורם בכיר בממשלה" ולא בשמו האמיתי. אלא שברשתות החברתיות שמו לב כי ראש הממשלה נפתלי בנט נוהג להשתמש הרבה פעמים במילה "תבהלה" - מילה שבה השתמש אותו הגורם שמצוטט.

"‏במקום שבנט יקשיב לאנשי המקצוע במשרד הבריאות ויתחיל לנהל סוף סוף את המגיפה הזו ולא להכיל מתים וקריסה של מערכת הבריאות הוא תוקף את ד"ר אלרועי-פרייס בנבזות בתדרוכים עלומי שם פחדניים", תקף סמוטריץ' בתגובה לספקולציות.

שרון אלרעי פרייס נפתלי בנט קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד