ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
תחזית אופטימית

מנכ"ל מודרנה: "הקורונה תחלוף מן העולם בתוך כשנה"

מנכ"ל חברת התרופות האמריקאית, סטפן בנסל, אמר בראיון לכלי תקשורת בשוויץ כי "מי שלא יתחסן, יחסן את עצמו בצורה טבעית, כי וריאנט הדלתא מאוד מדבק"

מנכ"ל מודרנה: "הקורונה תחלוף מן העולם בתוך כשנה"
חיסון לקורונה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מנכ"ל חברת התרופות האמריקאית, ספטן בנסל, העריך אתמול בראיון שהעניק לעיתון השוויצרי 'נויה ציריכר צייטונג' כי מגפת הקורונה עשויה לחלוף מן העולם בתוך כשנה, זאת בזכות ייצור החיסונים המוגבר והמהיר.

"אם מסתכלים על הרחבת יכולת הייצור בחצי השנה האחרונה, צריך להיות מספיק מינון זמין גם באמצע השנה הבאה על מנת לחסן את כלל אוכלוסיית העולם. אנחנו גם יכולים להגביר את המידה הנדרשת", אמר בנסל, והעריך כי החיסונים יהיו זמינים בקרוב גם עבור פעוטות. "מי שלא יתחסן – יחסן את עצמו באופן טבעי, כי וריאנט הדלתא מאוד מדבק. בדרך זו נגיע למצב דומה כמו של שפעת. אתה יכול להתחסן ולהבטיח לך חורף שקט, או שאל תתחסן ותסתכן באשפוז. השפעת החיסון יורדת, חולים בסיכון שחוסנו בסתיו שעבר ללא ספק זקוקים לריענון. אני מניח שבארה"ב נתחיל עם האוכלוסייה הבוגרת ולאחר מכן נרחיב את המבצע לצעירים יותר. אף ממשלה לא יכולה להרשות לעצמה לאשפז יתר על המידה ולנעול שוב אנשים בבתים".

מנכ"ל מודרנה: "הקורונה תהיה פה לתמיד"

בינואר האחרון אמר מנכ"ל חברת התרופות מודרנה סטפן בנסל, כי למרות החיסונים הקורונה לא תעלם והיא תישאר פה לעד. "העולם יצטרך ללמוד לחיות עם הקורונה. היא פה לתמיד", אמר. תחזיתו של בנסל מצטרפת לרבות מהתחזיות של המדענים עם תחילת התפרצות המגיפה. כבר בחודש מרץ בשנה שעברה סברו רבים מהמדענים כי הקורונה תישאר פה לנצח. "היא תהיה מחלה כמו שפעת ודלקת ריאות שפעם היו קטלניות והיום חיים איתן יחד עם החיסונים והתרופות".

חברת מודרנה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד