ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נאבק עם הדייל

דרמה בטיסה מבוסטון: חליל התפרע וניסה להיכנס לתא הטייס

נוסע ערבי התפרע במהלך טיסה שיצאה מבוסטון לסן חואן ואף ניסה להגיע לתא הטייס. אחרי מאמצים ומאבק אלים הוא נקשר לכיסא ונעצר עם הנחיתה

דרמה בטיסה מבוסטון: חליל התפרע וניסה להיכנס לתא הטייס
המראה. אילוסטרציה צילום: unsplash

דרמה גדולה התרחשה בטיסה מבוסטון לסן חואן ביום רביעי האחרון: נוסע אלים נקשר לכיסא עם מספר רב של חגורות בטיחות לאחר שניסה לפרוץ לתא הטייס. הנוסע האלים אף הספיק בדרך לחנוק את אחד הדיילים.

הכול החל כשנוסע בשם חליל אל דאהר, ניסה לבצע שיחת טלפון סמוך לסיום הטיסה של חברת 'ג'ט בלו' מבוסטון לסאן חוזה בפורטו ריקו, הוא כעס על כך שהשיחה נכשלה. כ-45 דקות לפני הנחיתה, הוא עזב את מושבו ומיהר לעבר תא הטייס וצעק בספרדית ובערבית שמישהו יירה בו ויהרוג אותו.

אל דאהר נאבק עם הדייל שניסת לעצור אותו, היכה ובעט בו בחזהו, וחנק אותו בעניבה של הדייל. מתצהיר שהגיש ה-FBI עולה, כי נדרשו שישה או שבעה אנשי צוות לרסן את הנוסע באזיקים מפלסטיק, אך אל דאהר הצליח איכשהו לפתוח אותם. הדיילים עשו שימוש בזוג נוסף והצליחו להרגיע אותו, בסופו של דבר לפחות ארבע חגורות בטיחות, יחד עם עניבת הדייל, עשו את העבודה, והאיש היה מרותק לכיסאו עד הגעתו לסן חואן שם נעצר.

בתצהיר של ה-FBI נאמר כי "בזמן שהוא צעק, הוא עדיין החזיק את הדייל בעניבה, הדבר גרם להידוק העניבה ובסופו של דבר מנע מהדיילת לנשום". כעת הוא מואשם בפלילים בגין הפרעה לצוות טיסה. על פי דיווחים בארה"ב, השנה דווחו למנהל התעופה הפדרלי יותר מ-4,300 אירועי נוסעים "בלתי סדירים".

בוסטון טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד