י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרסום ראשון

אחרי ניסיון גזיזת הזקן: חשד שאלמוני שפך חומר על דלתו של הח"כ

כשבועיים לאחר שהותקף על ידי אדם שניסה לגזוז את זקנו, מאבטחיו של חבר הכנסת מאיר פרוש מיהדות התורה גילו כי אלמוני שפך חומר בלתי מזוהה על דלת ביתו | שכניו של פרוש דיווחו כי החומר גרם לריח חריף בבניין | המאבטחים עדכנו את המשטרה על פרטי התקרית | כל הפרטים

אחרי ניסיון גזיזת הזקן: חשד שאלמוני שפך חומר על דלתו של הח"כ
מאיר פרוש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: אדם אלמוני הגיע הלילה (מוצ"ש) כשהוא לבוש כחרדי לביתו של חבר הכנסת מאיר מ'יהדות התורה', ושפך על הדלת ובכניסה לדירה חומר שאינו מזוהה אשר גרם לריח חריף. כך נודע ל'בחדרי חרדים'. שכניו לבניין דיווחו כי הריח הורגש במשך שעות ארוכות.

התקרית מגיעה כשבועיים לאחר שח"כ פרוש הותקף על ידי אלמוני שניסה לגזוז את זקנו. בעקבות כך הועלתה רמת האבטחה סביב פרוש והוצמדו לו שני מאבטחים על ידי הכנסת, אשר צמודים בכל שעות היממה.


פרוש עם מאבטחיו

על פי עדויות שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', מאבטחיו של חבר הכנסת פרוש איתרו הבוקר את החומר הבלתי מזוהה מחוץ לדלת ביתו של הח"כ המתגורר בצפון ירושלים.

המאבטחים, כך נודע ל'בחדרי חרדים', מיהרו לעדכן את המשטרה על הנעשה, שפתחה בבדיקה. המצלמות הממוקמות בבניין בו מתגורר חבר הכנסת פרוש נלקחו לבדיקה.

כזכור, לפני שבועיים הותקף חבר הכנסת פרוש בשעה שהיה בדרכו לתפילת שחרית, כאשר אדם שרכב על קורקינט חשמלי התקרב אליו וניסה לגזוז את זקנו. פרוש לא נפגע והצליח להדוף את התוקף, לחליפתו נגרם נזק כתוצאה מהמספריים שהחזיק התוקף.

מאיר פרוש חומר רעיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד