ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ילכו לאופוזיציה?

ימנית מדי: הח"כ מ'מרצ' לא מרוצה מהממשלה

חבר הכנסת מוסי רז ממפלגת 'מרצ' טוען שצריך לשים גבול לימניות של הממשלה, והודיע שמפלגתו לא תהיה "כלואה" בקואליציה ומבהיר "אם חלילה יהיה צורך נלך לאופוזיציה". בראיון אחר אמר כי הממשלה תחזיק 4 שנים

ימנית מדי: הח"כ מ'מרצ' לא מרוצה מהממשלה
בנט ולפיד במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות העימותים בקואליציה סביב סוגיית הישובים והמאחזים, חבר הכנסת מוסי רז מ'מרצ' הודיע כי מפלגתו לא תהיה "כלואה" בקואליציה.

"לא נהיה כלואים בקואליציה. אם הקואליציה הזו תעשה חלילה דברים גרועים יותר מהקואליציה הקודמת או האלטרנטיבית הפוטנציאלית, אז אנחנו לא ניכלא בה. אם חלילה יהיה צורך נלך לאופוזיציה שהיא לא מדבר", אמר ל'ערוץ 7'.

"רבים מההישגים של מרצ היו באופוזיציה וכך גם של מפלגות אחרות. הקואליציה היא אמצעי ולא מטרה. אם נוכל לקדם דברים, ומסתמן שנוכל לקדם אותם כפי שאנחנו רואים את שרי מרצ שמקדמים דברים חשובים ביותר, אז שווה להיות בקואליציה, אבל אם חלילה יתברר הפוך אז לא חייבים להיות בקואליציה".

רז הודה: "הבנו שאנחנו הולכים לממשלה שהיא יותר ימנית מהממשלה הקודמת אבל גם לזה צריך להיות גבול, אביתר זה דבר שנתניהו לא היה מאפשר, נתניהו היה ראש ממשלה 15 שנה והקים עמיחי אחד קטן. נפתלי בנט ראש ממשלה מאה יום וכבר יש אביתר אחד גדול".

"אני לא יודע אם יקרו דברים מדינים אבל כל אחד מבין שאנחנו קרובים בעמדות שלנו לעמדות של שר החוץ לפיד מאשר לעמדת ראש הממשלה בנט, למרות שאני חייב להגיד שהוא מנהל טוב את העסק".

בראיון אחר שהעניק היום לשרון גל ברדיו גלי ישראל, אמר ח"כ מוסי רז: "הממשלה הזו תחזיק 4 שנים יותר ממה שאתה רוצה". שרון שאל: "למרות הקלקולים?" ורז השיב: "יש אי הסכמות, מה עושים עניין".

מרצ ממשלת בנט לפיד מוסי רז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד