י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לקראת החזרה ללימודים

הממשלה בהודעה חשובה: "מחלימים בגילאי 12-3 פטורים"

משרדי הבריאות והחינוך סיכמו כי ילדים בגילאי 12-3 שהחלימו בחצי שנה האחרונה לא יחויבו בבדיקה | בנוסף, דאגה במד"א, למעלה מחצי מיליון הורים עדיין לא הגיעו לקחת את בדיקות האנטיגן לילדיהם

הממשלה בהודעה חשובה: "מחלימים בגילאי 12-3 פטורים"
ילדים משחקים בחצר צילום: by Nati Shohat/Flash90

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש ומנכ"ל משרד החינוך, יגאל סלוביק, סיכמו אמש (ראשון) כי ילדים בגילאי 12-3 אשר החלימו מקורונה במהלך חצי השנה האחרונה, לא יחויבו בביצוע של שתי בדיקת אנטיגן, כתנאי לכניסתם למוסד החינוכי.

כזכור, ביום חמישי הקרוב ה-30.9 צפויים לחזור תלמידי מערכת החינוך למוסדות החינוך, ויום לפני בתאריך ה-29.9 חלקם ישובו (כ-50,000 תלמידים) למסגרות הצהרונים, בכפוף לביצוע בדיקת אנטיגן והצגה של הצהרת הורים על תוצאה שלילית. כאמור, התלמידים המחלימים אינם מחויבים בנוהל זה.

בתוך כך, דווח ב'ערוץ 13' כי ‏במד"א מודאגים מכך שלמעלה מחצי מיליון עדיין לא הגיעו לקחת את ערכות בדיקת האנטיגן לילדים לקראת החזרה מחופשת הסוכות.

עד לתאריך 29.9.21 ימשיך מגן דוד אדום יחד עם משרדי החינוך והבריאות בחלוקת הערכות בכ-200 מתחמי הבדיקות המהירות של מד"א ברחבי הארץ. ‏הבדיקה תתבצע על ידי ההורים בבית באופן עצמאי ביום רביעי 29.9.21, ערב החזרה של ילדיהם ללימודים, מיד עם תום חופשת הסוכות.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות תלמיד שיימצא חיובי בבדיקה המהירה, יידרש להגיע לבדיקת PCR בעמדות הבדיקה ברחבי הארץ.

לימודים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד