י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מחמם מנועים ומצהיר כוונות

טראמפ: "רק בעיה רפואית תמנע ממני להתמודד ב-2024"

טראמפ מחמם מנועים ומתחיל לאותת כי ינסה שוב את מזלו בבחירות 2024 לנשיאות ארצות הברית. בשבת האחרונה קיים עצרת בחירות המונית בג'ורג'יה ועמד על חשיבות ההצבעה בכדי להשיב את השליטה הרפובליקנית

טראמפ: "רק בעיה רפואית תמנע ממני להתמודד ב-2024"
דונלד טראמפ נואם באו"ם צילום: אמיר לוי, פלאש 90

נשיא ארצות הברית ה-45 דונלד טראמפ, אומר כי 'רק חששות בריאותיים חמורים" יכולים למנוע ממנו לרוץ שוב לבית הלבן בשנת 2024. את הדברים אמר ביום שישי בדרכו לעצרת בחירות בג'ורג'יה, כדי לבצר את מעמדו בקרב הרפובליקנים.

כשנשאל בראיון טלפוני לרדיו Real America's Voice, מה עשוי למנוע ממנו לרוץ שוב, השיב טראמפ: "אני מניח ששיחה לא טובה מרופא או משהו כזה, דברים קורים באמצעות אלוקים, הם קורים, אבל אני מרגיש כל כך טוב".

טראמפ נמנע מלהצהיר על מועמדותו באופן רשמי ולטענת סביבתו, "עדיף להיות מועמד רשמי לזמן קצר ככל האפשר". טראמפ קרא לתומכיו לתרום לקמפיין שלו, וכתב כי "ג'ורג'יה היא קריטית למאמצינו להחזיר את השליטה בבית הנבחרים ובסנאט בשנת 2022, ולאחר מכן את הבית הלבן בשנת 2024, וזו הסיבה לכך שהעצרת כל כך חשובה לי".

ה'דיילי מייל' מדווח, כי רוב המצביעים הרפובליקנים ממשיכים להאמין שהבחירות נגנבו, למרות שעשרות פקידי בחירות במדינות שונות כולל שופטים רבים והתובע הכללי, אומרים כי הנשיא המכהן ג'ו ביידן ניצח בצורה הוגנת.

אך עם כל הרצון של דונלד טראמפ, לא ברור האם אשתו מלאניה תשמח שבעלה ירוץ שוב לנשיאות.

בתחילת החודש דיווחנו כי מלאניה טראמפ לא מעוניינת לשמש שוב כגברת הראשונה של אמריקה, אם דונלד טראמפ ירוץ לכהונה נוספת. "להיות שוב גברת ראשונה זה לא מה שהיא רוצה", סיפר ל-CNN אחד ממקורביה לשעבר של מלאניה, "מבחינתה זה היה פרק בחייה - והוא הסתיים".

אדם נוסף המודע לחוסר העניין של הגברת הראשונה לשעבר בשאיפותיו הנשיאותיות והפוליטיות של טראמפ, אמר: "אתם לא תראו אותה בעצרות או באירועי קמפיין, גם אם הוא רשמית יאמר שהוא רץ שוב". במקום מלאניה, בהופעות פומביות יופיעו כלותיו של טראמפ.

לטענת הגורם, "לילדיו של טראמפ יש ענין בנשיאות, אך למלאניה ממש לא", מהדיווח לא ברור האם בתו של טראמפ איוונקה ובעלה ג'ארד קושנר, ששירתו שניהם בתפקידים בולטים בממשל, יצטרפו לנשיא לשעבר במערכה.

דונלד טראמפ הבחירות לנשיאות ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד