י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הח"כים החרדים מגבים

אחרי המתקפה החריגה: ראש שירותי בריאות הציבור מגיבה

לאחר המתקפה והתדרוכים של ראש הממשלה מגיעה התגובה של ראש שירותי בריאות הציבור דר' שרון אלרעי פרייס "לא הממשלה החליטה" | הח"כים החרדים יצאו להגנתה ותקפו את ראש הממשלה

אחרי המתקפה החריגה: ראש שירותי בריאות הציבור מגיבה
פינדרוס ומקלב בכנסת צילום: באדיבות המצלם

לאחר הנאום של ראש הממשלה נפתלי בנט מעל בימת עצרת האו"ם, בו תקף במרומז את בכירי משרד הבריאות, ובראשם את ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס מגיבה למתקפה וזוכה לתמיכה מחברי הכנסת החרדים.

בדיון הבוקר בוועדת החוקה של הכנסת הגיבה הד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור לדבריו של בנט ביום שני ואמרה כי "לא הממשלה החליטה על התו הירוק והבוסטר - אלא נתונים אפידמיולוגים". היא הדגישה כי "זו לא החלטת ממשלה להחליט מי מחוסן ומי לא".

במהלך הדיון ח"כ אורי מקלב תקף את ראש הממשלה כשאמר: "אני מבקש לחזק אתכם מול דברי ראש הממשלה נגדכם, גם אם יש ביקורת עדיין לא ראוי ולא מוצדק לעשות שיימינג כזה, אנחנו כולנו פה נציגי הציבור מחזקים אתכם כנגד מה שנעשה נגדכם".

גם יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ פינדרוס יצא למתקפה: "בנט הזכיר לכולם את תקופתו כמדליף בקבינט, הוא שכח שהוא רה"מ שאמור לייצג גם אותם". בנוסף, גיבה פינדרוס ואמר: "אני מחזק את ראשי מערכת הבריאות וד"ר פרייס וקורא להם לא להתרגש, בנט לא מייצג אותם". וסיים בעקיצה: "לנו יש יותר מנדטים משלו".

עוד אמרה ד"ר אלרעי פרייס בוועדת חוקה, כי האמירה שיוצאת מהועדה על המקצועיות והתמיכה באנשי משרד הבריאות - חשובה מאוד. "זה חשוב שוועדה בכנסת מביאה אמירה מהסוג הזה". פרייס סיימה את דבריה בוועדת החוקה בהתייחסות למתקפות: "זקוקים לגיבוי, לא יערערו על המקצועיות שלנו".

שרון אלרעי פרייס משרד הבריאות קורונה נפתלי בנט אורי מקלב יצחק פינדרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד