כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הוגשה תלונה במשטרה

חברה בדיונית הפילה את מפלגת הימין הקיצוני בגרמניה

מפלגת הימין הקיצוני בגרמניה הזמינה שירותי הפצה של חומרי תעמולה בערים רבות במדינה, אך מי שקיבל את ההזמנה בחר להשליך את החומרים לאתרי מחזור ואף גייס בשביל כך סכומי כסף מהמתנגדים למפלגה | הסיפור המלא

חברה בדיונית הפילה את מפלגת הימין הקיצוני בגרמניה
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברה בדיונית הפילה את מפלגת הימין הקיצוני: במבט ראשון, דף הבית של העסק המשפחתי "Flyerservice Hahn" נראה רציני. החברה כביכול התמחתה בהפצת פליירים עבור לקוחותיה בפריסה ארצית בגרמניה. עם רשת הפצה מבוססת ומחירים זולים בהשוואה למתחרים. רמת שביעות רצון הלקוחות הגבוהה מוזכרת בגאווה באתר האינטרנט של החברה במדינת סקסוניה התחתונה.

כל זה נשמע מושך מאוד וככל הנראה החברה קיבלה הצעות עבודה מסניפים רבים של המפלגה השנויה במחלוקת. על פי ההערכות, החברה קיבלה 85 עבודות מהמפלגה הימנית, כולל במחוזות בוואריה, ריינלנד-פאלץ, ברנדנבורג, הסה, שלזוויג-הולשטיין, באדן-וירטמברג, סקסוניה התחתונה וצפון ריין וווסטפליה. עובדי חברת הפצת העלונים אספו את חומר הקמפיין מהסניפים, והיו אמורים להביא אותו לתיבות הדואר של הבוחרים באמצעות מבנה ההפצה שפורסם בחברה.

אך כל זה פשוט מעולם לא קרה. ה-AfD נפל על חברה מזויפת שהקימה את האתר שלה מסיבה אחת בלבד: תדמית ציבורית מקצועית כדי להפיל ימניים, מאחוריו עמד כביכול "מרכז ליופי פוליטי", הם כבר בעבר הציבו העתק של אנדרטת השואה בברלין מחוץ לביתו של יו"ר ה-AFD הימני קיצוני. הם אספו חומרי קמפיין בחירות של מפלגת ה-AfD מכל רחבי הרפובליקה הפדרלית של גרמניה על מנת להביא אותו לבסוף למזבלה מרכזית. מאז יום שלישי בבוקר.

במקום לחלק את החומרים, החברה המזויפת הכניסה אותם לקונטיינרים ענקיים. כעת פתח הארגון בקמפיין מימון ציבורי שמטרתו לממן את הבאת הקונטיינרים הללו למפעל מחזור. הארגון אסף, נכון להערב, כ-80 אלף אירו מכ-2,600 תומכים.

המפלגה הגישה תלונה במשטרה.

מפלגת ימין קיצוני גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד